20 April 2012

First Giveaway by Kiera Rashid.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)





Shag Yahaya sedang menaip~


Ini adalah entri nak promote event kawan blogger ya. Sebab, aku salah sorang penaja event dia ni. Saja nak tolong ramaikan peserta. Sebab sebab, ada SERATUS DUA PULUH EMPAT atau 124 hadiah untuk di menangi.


Cayalah. Ramai gila hadiah dia. Rugi kalau tak join oit. Mana tau lekat satu hadiah. Kan kan ? Jadi, p lah join ye nok. Event ni tamat 1 Jun 2012.





4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

11 comments:

Woofer Storm said... BALAS

der,sy nak menang je der^^..boleh??heheee

cik kiera said... BALAS

tengs yeah awak bub promotekan :)

CIK TOM said... BALAS

byknye hadiah smpi 124...

FEDO said... BALAS

bah palan2 derma..kekekek

Azhafizah[フィザ] said... BALAS

wahh banyak betul hadiah/penaja tu..tahniah kepada penaja penaja termasuk shag..sure meriah giveaway ni

Cik Amal said... BALAS

done follow ur blog

anda di tag
http://sayacikamal.blogspot.com/2012/04/segmen-blogwalking-follow-by-hajar_20.html

Woofer Storm said... BALAS

nak hadiah je la..asal sayam tak fhm2 ni?hehehee

Myra Jay said... BALAS

Wowww!! banyaknya adiah :)

49 said... BALAS

makk ghaii,bnyk gila...

Si Matatajam said... BALAS

Ramai blogger yg pemurah skang ni ye. Baguih2

Nur Asmida Bt Karim said... BALAS

Salam , sya de join segment nie n tag nme awk
http://eyda-nur.blogspot.com/2012/04/segment-serious-follow-back.html

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot