28 April 2012

Bersih 3.0 - Short Update ;D



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)


Shag Yahaya sedang menaip~



Aku taip through hp android, jadi jangan bahan aku andai ada typo. hehe.



Untuk pengetahuan korang, aku ada kat Mekdi KL Sentral. Baru balik dari pekan KL. Plan aku turun KL sebab nak beli tudung. Lupa Bersih 3.0 tengah berkempen membersihkan KL. Jadi aku terperangkap dalam perjuangan tu.



Ahad malam InsyaAllah aku kongsi cite. Arini kan aku bermalam kat rumah bakal pengantin. hehe.Nantikan entri aku esok malam ye. Aku chow lu. Nak makan. Hehe






Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

7 comments:

fatin amalina husna said... BALAS

laa..kesiannya terperangkap..haha..

wahh..syoknya bermalam di rumah pengantin..mesti meriah kan..^^

cik_zetty said... BALAS

"jangan bahan aku andai ada typo" kahkah :P

NOOR FATIN said... BALAS

wahh makan mekdii! sedapp2!

Edy Zaidi said... BALAS

letak gambar sekali kalau ada

CikUna said... BALAS

huk alo mekk.. wak po dop join sekali.. sepak2 tendang2.. hehe

** sila abaikan.. i tau u kan seorang yang baik kan sayam .. =P

schaze zainn said... BALAS

jgn join tau :p

p/s: nnt update la =D

♕ Mr.IX ♂ said... BALAS

siapakah pengantin itu? shag kah? hehe

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot