13 April 2012

Aku dapat surat cinta ! Awww~



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)





Shag Yahaya sedang menaip~


Terkejut mak arini dapat surat cinta dari seseorang. Dah lama aku tak dapat surat cinta yoo. Dengan agak rakus aku bukak sampul surat yang tidak wangi tu. Jadi, aku rasa aku boleh agak bukan surat cinta seperti yang aku angankan tadi. Aiyok.


Sekali ada 2 bookmarks dan satu kad khas daripada blogger - Mama Tunz.


Thanks a lot Mama Tunz. Kalau nak tahu, Mama Tunz adalah salah seorang pemenang Mini GA 2012 oleh aku beberapa bulan lepas. Tak sangka Mama Tunz balas dengan bookmark comel dan kad awesome tu. Inilah di namakan rezeki ;)



4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

10 comments:

Anis Athia said... BALAS

untung la...comel-comel ^_^
bila nak dapat jugak ni..hehehe

Rara Nasiha said... BALAS

wahh, dapat surat cinta dari blogger lain. syokk! :)

Aretikz said... BALAS

Surat cinta ho? ahakz.. nasib bukn surat bank.. wakaka..

shafiq said... BALAS

waaahh , best nye , hehe ,

Zul Fattah said... BALAS

untung ler dia.. kita tak pernah dpat pun..

Azhafizah[フィザ] said... BALAS

best dpt surat cinta kan.comellah kad tu.

CikUna said... BALAS

waaahhhh !! sayam nak juge.. meh buat satu yang paling cumil pos dekat i meh.. hehe

nur anis said... BALAS

comelnya comelnya...:)

Azee Hana said... BALAS

seronoknye...=)

Mk Syahir said... BALAS

wah..ada 2..bak la 1..xD

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot