13 March 2012

Hutan Lipur Berkelah, Pahang #3.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Shag Yahaya sedang menaip~

Episod cinta di Hutan Lipur Berkelah, Pahang :
PART 1.
PART 2.


Sambung cerita aku di Hutan Lipur Berkelah hari tu. Kitorang bertolak Ahad pagi buta tepat jam 1230am. Sampai sana kul 0530, rehat rehat tidur tidur solat solat. Gerak ke kawasan hutan lipur kul 0730. Lepas tu, meh aku cerita ni.


Gambar kat atas ni adalah sebahagian drivers yang naik lori dari tempat letak kereta yang berada jauh di luar kawasan hutan lipur. Dekat dengan masjid yang kitorang singgah tidur. Sebab tunggu lori tu lama, kitorang yang tunggu kat kawasan hutan lipur tu lagi lama menunggu drivers ni sampai.


Dekat pukul 1030 baru dorang sampai. Kasi talk sikit oleh Abam Budi - dia pernah mai hutan lipur ni berkali kali. Dan menurut dari pengalaman dia yang baru je mai situ sebulan lepas, tak ada kes kereta di pecahkan seperti yang tunjuk dalam entri  PART 2. Dia parking kereta kat kawasan yang kitorang dok berkumpul tu, dan kereta dia tak pernah di pecahkan.


Lepas pot pet pasal kereta, macam biasa haruslah ada warming up. Time ni warming up bukan panas pasal bersenam tapi panas pasal gelak banyak. Adoihai~


Waktu kitorang nak gerak, ada orang mintak duit. Konon yuran masuk. RM5 sekepala. Alasan orang tu, hutan lipur ni dah di swasta kan. Ada orang jaga kebersihan semua lah. Tapi aku tengok lagi teruk adalah kawasan dia. Malas nak bertekak, bayar je apa yang dia mintak kan.


Dah penat bebel, jom layan gambar ~







Photographer : Nabil Danial, MIIT Student.
Editor : Shag Yahaya, UBiS Student.

Lepas tangkap gambar, terus gerak mendaki mendaki dan mendaki lagi. Cerita mendaki ni aku cerita dalam entri lain. Boleh ? Cerita 2 hari 2 malam aku ni amat panjang rupanya. Hoho. Oh, ada cerita panas waktu mendaki. Nantikan cerita panas dari aku esok !


4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

4 comments:

Unknown said... BALAS

ouh....dah lame x g sane...rinduuuuu T___T

ciek niena said... BALAS

oh, bestnya dapat pegi berkelah.. huhu

deardearyhaty.blogspot.com said... BALAS

bestnye..hee..done follow u..hit me back if sudi k..:)

Azhafizah MN said... BALAS

best berkelah ramai ramai ni..mesti kecoh kan..

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot