04 January 2012

Wordless Wednesday WW4.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)







Sumber : SAYAM



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

12 comments:

.: iEyLa :. said... BALAS

shaq jom blnje i jom..
lame xjmpe..hihi

Nurulchumel said... BALAS

nak jugak!
shag belanja boley?

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@.: iEyLa :. : Amboi sayam~ Denda sebab tak jumpa lama ke ? HAHA.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Nurulchumel : Nurul mintak kat darling lah :DD

Lizzie Yasmin said... BALAS

Alamak murah nyer.. mau makan berdua pun boleh nie.. hehehe

Arol Mubin said... BALAS

Arol kurang suka Pizza Hut. Lebih suka makan Domino's Pizza, sedappp! Tapi offer nie memang berbaloi kot. :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Arol Mubin : Yeke ? Shag kalau Domino's suke yg cheese tu je haa~ Ahak!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Lizzie Yasmin : Murah gila kan ! Berbaloi baloi kot sayam ;))

Hizami Rahim said... BALAS

nak belanja ke ni? :D

Woofer Storm said... BALAS

nak belanja kat mana??trunlah ioi...heheee

Ardini Humaira said... BALAS

terliur aaa pizza.. lama tak makan. gulppp :'(

Myra Jay said... BALAS

TQ Yunk :)

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot