30 January 2012

Wordpress - Stress stress stress.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)









Shag Yahaya sedang menaip~


Rindukan si Zeo Velvet tak korang ? Dia mintak cuti pulak dengan aku minggu ni. Jadi, korang tak nampak lah dia update-kan belog minggu ni. Jadi, aku terpaksa mencari masa jugak untuk update kan entri. Kalau tak, gelap lah belog aku ni macam dulu balik. Haigoo~


Okay, back to the topic.


Ecece. Aku speaking siot. Ni terjebak dnegan Zeo lah. Dok taip dalam bahasa asing banyak sangat kat belog ni. Hehe. Zeo Zeo~


Macam ni, aku teringin sebenarnya nak pakai hosting, tapi aku takut. Sebabnya, aku tak pandai dalam Wordpress ni. Sayam aku ni cakap, senang sebab aku ni jenis cepat pick up benda baru. Gulp~ Memang cepat pick up, tapi kena kasi tunjuk ajar. Kira kena tunjuk satu satu jugak lah kat aku.


Godek sana godek sini kat WP, aku tau nak pos entri, edit header, tukar setting belog. Tu je kot ? Eh eh, lupa. Sign in dengan sign out seharusnya lah aku tau. Keke. Itu jela pasal WP yang aku tau. Sedih tak ?


Kena bodek Pak Cik Google lah nampaknya nak cari tutorial pasal WP ni. Siapa ada tuto pasal WP boleh kasi tak ? Maceh ! Hiihi ;)



1 : Tagline untuk WP aku nanti - Stress stress stress by Gary.
2 : Mini GA aku InsyaAllah jalan minggu kedua bulan depan.



4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

3 comments:

Aretikz said... BALAS

Sepa ada basic wat mentenance blogspot.. rasanya no prob sal Wp ni.. ^^

Unknown said... BALAS

blog ni dah tukar wp ye.. eh sayam besh ke guna domain?

Woofer Storm said... BALAS

kalau dah tukar tu,leh la wat wp tuk kita..hehhee

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot