22 February 2011

Berita Gempar : Peti Surat rumah Shag Yahaya terbakar !



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Assalamualaikum semua kesayaman hamba. Hehe. Ada sihatkah sayam ku?



Putrajaya 22 Februari - Sekurang kurangnya 6 terkorban dalam kebakaran misteri yang berlaku di rumah milik Puan Besar Shag Yahaya sebentar tadi. Ianya misteri kerana kebakaran tersebut hanya menelan peti surat milik beliau. Orang ramai yang berpusu-pusu untuk melihat kebakaran misteri tersebut meluahkan rasa tidak puas hati kerana tiada api.

Dah kata misteri tak ada api. Siapa yang nampak?

Kerugian yang terpaksa di tanggung oleh Puan Besar Shag Yahaya tidak dapat di jangkakan kerana setiap hari berpuluh-puluh surat cinta di layangkan untuk beliau. Jadi, insurans tidak dapat tanggung sebarang kerugian yang di alami. Minta maaf.

Kepada yang ingin menyumbang kepada Puan Besar Shag Yahaya, bolehlah komen di ruangan entri ini. Harap sumbangan anda dapat menanggung segala kerugian semasa kebakaran.

Terima Kasih.



Ulasan kontot : Kotak Jerit ataupun nama orang putih berkulit tanned nya ialah ShoutBox telah di buang atas sebab masalah teknikal di mana kotak jerit tidak dapat di sorok dengan sebaiknya. Isi SB di katakan melindungi segala isi belog. Terima Kasih Bunga Lily sebab bagi tahu pasal tu ;)


Tak ada dah karikatur mamat-mamat Linkin Park. Uhuk ;'(



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

32 comments:

Woofer Storm said... BALAS

nak menyumbang kasig boleh ke kat sni dear??hahahaaa
takpe,coz layan komen box dari shout box coz jeles ngan budak LP..ngeeee

Woofer Storm said... BALAS

baru perasan dia dah ada Hb..hehehee
klik hb ketat2 kat sni sayam^^

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Cepat gila smp sayam? Ni nak sayam lebih ;D

Cehh. Dgn kartun LP pun nak jeles kah? Tak senonoh!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Grrr~ Nt Shag balas ketat ketat ye sayam!

Woofer Storm said... BALAS

hehe malu laa...

Amirrah Zawani said... BALAS

kebakaran misteri?? haha!! :P

Hati Batu said... BALAS

ish shag!! kasi no pin bank...ell derma sekarang jugak!!! haha =P tak baik tpu tau..dosa..haha =P

bunga said... BALAS

nape bunga xpaham ni cyg..hahah..dah 2 kali baca ni..hakhaka..

Pendekar Berkuda said... BALAS

shag~! ooo shag~! kenapa lama tak nampak ek??

mana menghilang??

JOM JENGUK PENDEKAR (^_^)

PuPeL said... BALAS

daasyat shag ni hehehehe..

miszlullaby said... BALAS

ku ingtkn ape la yg terbkr td..

deCrewz said... BALAS

Uih, ada berita daaa...hu3. Nape ngan shoutbox?

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Cehh!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Amirrah Zawani : Haha. Yelah. Mana ada kebakaran pom :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Hati Batu : Haha. Tu bukan tipu lah. Tu kan berita. Cuma ianya palsu semata. Haha ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@bunga : Erk. Yang berita tu saja nak buang masa. Isi dia sikit je. Nak cakap, SB terpaksa di buang ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Pendekar Berkuda : Haa. Busy lah sayam! Keke ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@PuPeL : Harus lah! *sambil hembus asap, err, motor?*

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@miszlullaby Kekeke ;P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@deCrewz : Ada orang cakap SB tutup habis belog. Dia tak boleh nak scroll masuk ke tepi. Dia duduk tgh2 belog. Halang habis nak baca. Uhuk ;'(

CIK TOM said... BALAS

eh ye ke? xprasan plak...sebab dah lama tak iraw sb..huk3..

takpe blog shag ramai org sayam..hihiii ;P

:: Zanna :: said... BALAS

sgt misteri..klik hb :)

ardinihumaira said... BALAS

hoh dni ingat terbakar rumah dah tadi. ngeee ngeri tengok gambo atas tu ooo

Matika said... BALAS

wahhh tajuk tak tahan..he3..
mamat pun baru je simpan shoutbox..

CIK TOM said... BALAS

makin ramai yg buang sbox..maybe tue langkah yg terbaik pada yg busy cam shag...

aLieF si Muncung ManiS said... BALAS

shag comot sayam..alief datang nak bagi sumbangan..haha..

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@CIK TOM : Haha. Lagi pun tak terlayan dah tetamu kat SB :P

Alhamdulillah ramai orang sayam ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@:: Zanna :: : Keke ;D THANKS sayam!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@ardinihumaira : Tapi cantek kan gambar tu! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Matika : Simpan? Maksud nya? Buat slide eh sayam. Hehe.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@CIK TOM : Yeke? tak perasan Shag siapa yg buang SB ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@aLieF si Muncung ManiS : Alololo. Suwit nya sayam Alief neh!

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot