10 February 2011

Ya Allah, Rindunya aku kat korang!



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam petang Khamis, pembaca! Ini adalah entri auto-publish yang ketiga dalam minggu kehilangan aku ni. Khas untuk tatapan pembaca setia belog ini ;)

Wehhhh korang korang sayam ku semua. Rindu aku tak, rindu tak? Cakap betul betul. Sebab siapa rindu aku ada cokelat Cadbury untuk korang! Yang dah aku gigit lah. Keke. Nak? Meh peluk aku ketat ketat lekas. Muah kanan kiri rindu lah! ;D

Serius gua cakap, gua rindu sama korang semua. Uhuk~ Ada banyak cerita nak share. Tapi, kepala aku sekarang amat cemburukan aku.

Berita baik dulu. Aku duduk luar. Jadi, aku dapat jumpa korang setiap hari sebenarnya. Hehe. Gembira tak? Aku gembira. Tapi . . .

[Berita buruk] Setiap hari aku migraine. Maklumlah. Dah setahun cuti tak jalan jauh, tak duduk dalam bilik berhawa dingin, tak bangun sebelum subuh. Isnin paling teruk aku punya migraine. Nasib baik balik awal. Sampai rumah hari Isnin hari tu jam 1:30pm, lepas mandi terus aku pengsan.

Selasa pun hebat gila migraine sampaikan aku balik naik ERL instead of naik Rapid KL yang jauh gila murah tambangnya! Hmph. Hari Rabu, Alhamdulillah kurang sikit migraine dan sebab itu aku buat pos berjadual ni. Hehe.

Aku tahu korang rindu aku. Aku nampak orang dok peluk komputer ribanya sebab aku tulis entri neh. Haa~ Jangan tuding jari. Tak baik.

Aku rindu korang jugak tau tau! Dah jangan sedih. 24 jam tujuh hari seminggu aku ingat kat korang korang yang aku sayam ;)



Sebenarnya, entri pos berjadual ni aku buat pada 9 Februari 2011, Rabu tepat jam 8:30pm. Mula mula ingat nak pos malam tu jugak. Tapi sebab keesokannya harinya, hari ini, aku tak punya satu pun entri berjadual jadi, aku dengan terpaksa merelakan pos ini di jadualkan. Hmph.




p/s : Hari Sabtu kita tak akan berjumpa sebab aku ada mesyuarat bersama Tun Dr Mahathir kat PWTC satu hari suntuk. Dari pagi sampai malam. Sob sob.

p/s/s : Doakan migraine aku beransur pulih lah ya. Aku malas nak ambil ubat.


Terima Kasih sebab sudi datang rumah aku ni walaupun tuan rumah tak ada. Sayang korang! Muah kanan kiri ;)




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

20 comments:

CahayaCintaIlahi said... BALAS

rindu kat shag jugak ;)

nelly said... BALAS

rindunya kat shag !!

jom baca : Blogger kena professional"

MollyAhmad said... BALAS

minduu!!!

aLieF si Muncung ManiS said... BALAS

shag,,jaga kesihatan elok2 taw..kalau sakit,,sebut je nama alief 3 kali,,nnti akan dtg rama2 utk menghiburkan shag..rama2 tu alief yg kirim kan..hehe

aQi + GenGkey said... BALAS

kami pun rindu sama kamoo..:D

Miss Yaty said... BALAS

shag!! i miss you...jaga diri taw...kalau migrain tak ok jugak mitaklah excuse pegi klinik...

sicomot-comel said... BALAS

Shag Comot !!

SCC rindu giler nk bce komen mengarut dari SHag..
huhuhu

rase kehilangan pulak bila SHag menyepi..huhuh

*peluk dia ketat2 !

Woofer Storm said... BALAS

slm..tak rindu la,kalau nak kita rndu kena belanja cklat cadbury siap dah gigit tu tau.boleh??hahaa

jumpa nnti kat pwtc k..ngeeee

ardinihumaira said... BALAS

wow! mesyuarat.. bestnye :D

najihah sahami said... BALAS

shag..missssss u........

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@CahayaCintaIlahi : Rindu awak jugak sayam ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@nelly : Nelly sayam. Rindu jugep!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@MollyAhmad : Double mindu lah! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@aLieF si Muncung ManiS : Pulak? Hahaha. Rama rama tu kaler apa? Rasanya aritu ada datang banyak. Kekeke :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@aQi GenGkey : Rindu Aqi gak! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss Yaty : Migraine dah okay. Tak payah nak manja sgt dgn ubat nt anti bodi tak jalan sendiri :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sicomot-comel : Cett. Nampak sgt Shag selalu kasi komen tak memberangsangkan. Hahaha :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Alaa. Apa ni. Nak jugak cekelat dah gigit tu. Tapi, kalau dah habis macam mana? Maknanya Achie tak rindu Shag lah ye? Uhuk ;'(

Kiki. Tak jumpa pom!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@ardinihumaira : Jom datang meeting nt! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@najihah sahami : Rindu Mish jugep! ;D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot