14 February 2011

Memorandum : Sesi bertemu peminat setia ;D



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Err, bukan ada meeting pom :P

Salam malam pembaca! Wargh~ Lama gila aku tak jenguk sini. Hampir seminggu satu hari kot! Maaf berjuta maaf lah korang. Dengan semua komen tidak berbalas. Dengan jejakan tidak di balas.

Teruk kan aku? Kiki.

Banyak cerita kot aku nak kongsi. Tunggu masa je nak luahkan kat atas taman putih, ungu neh.

Eh, korang baca lah memorandum neh! Malas nak taip panjang panjang lepas tu hilang arah tujuan. Hahaha :P



MEMORANDUM

Kepada : Semua pembaca, pengunjung dan pengikut belog shagcomot.blogspot.com

Daripada : Shag Yahaya, Adminstrative Manager of shagcomot.blogspot.com

Ref : SY/CC

Tarikh : 14 Februari 2011


SESI SERAHAN SOALAN DAN SESI BERTEMU PEMINAT SETIA
Gua dengan lafaz Bismillah ingin mengumumkan bahawa hari ini gua nak jalankan satu sesi penyerahan soalan. Maksud gua di sini, korang boleh tanya soalan kepada aku tentang apa sahaja yang berlaku sepanjang ketiadaan gua di sini.

Dan esok, gua akan buat satu sesi bertemu peminat gua yang setia gila baca belog gua; shagcomot.blogspot.com sepanjang ketiadaan gua di taman comot ini.

Oleh itu, gua akan beri masa sampai esok petang untuk korang, peminat setia gua, untuk melemparkan segala soalan yang korang ingin tahu hidup gua sebagai pelajar di UniKL di sini. Maksud gua, korang komen di entri ini apa yang korang nak tahu. Entri ni je okay!

Paham?

Contoh : 'Lu ada jumpa balak kacak tak kat UniKL Shag sayam?'. Tak pun, 'Lu curang dengan gua kan Shag? Gua tahu. Lu memang kaki bangku betul!'. Haha. Itu contoh je okay! Amaran padal Achie, jangan culik soalan ni. Keke.

InsyaAllah nanti gua terasa nak tutup sesi bertanya soalan ni, gua terus kemaskini entri untuk sesi bertemu peminat setia yang tak bertemu pun sebenarnya. Haha. Dah merepek dah gua!

Gua mintak diri sebelum memorandum ni jadi 3 muka surat. Adios amigos amor.

(taipan tidak di cetak, tanda tangan tidak di perlukan)




Aku rindukan korang semua lah! Meh meh peluk ketat ketat. Uhuk ;'(




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

18 comments:

Woofer Storm said... BALAS

slm..

soaln tak payah nak fikir da ada kat dpn mata ni.
lu ada curang tak kat gua ni dear?sapa lagi yag kacak kat unikl tu selain gua??tlg jelaskn dgn sejelas2nya biar gua pecahakn sorang2 muka dorg ni..heheee

lagi satu,ni buat gua teras malu skit..unikl ni kat ne ea?ehhee nak jumpa lor..ngeee ingat nak mnta blnja la,heeeee

adibah said... BALAS

pe rse smggu kne dera??best ??heheh

emieysandra said... BALAS

shag...


ade bape bnyak duit???<<<MATERIALISTIK SUNGGUH, HOHO

sissyira said... BALAS

salam

rindu juga setelah sekian lama tak BW.huhu

Hati Batu said... BALAS

do u like me shag??haha weh, kire soalan juga ni kan??haha

http://hatibatu.com/blog/2011/02/15/keputusan-contest-hadiah-kawan-baik/

Woofer Storm said... BALAS

hati batu ni ptong stim betul la...ada nak tanya lagi ni,npa tak update2 lagi entry ni.,..heeee
lagi??awk pilih sy or hati batu?? tu solan gak kan.. jwb jgn tak jwp...hahaaaa

Woofer Storm said... BALAS

ni ada lagi nak tanya ni,tapi aku rasa tengok sendiri kat blog buruk aku tu apa yang aku nak tanya tu dear..

jawap jgn tak jwp,nnti tak nak belanja makn..hehee bye dear,jumpa mlm k...ehheee

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Gila lah soalan lu. Killer kot! Gua hands up lah :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@adibah : Hehe. Nanti jawab! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@emieysandra : Shag pun sama! Kekeke :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sissyira : Alaa~ Tu bukan soalan Syira :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Hati Batu : Soalan best! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Gila banyak soalan Achie neh! Keke ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Amboi. Serangan hendap neh namanya! ;)

Aretikz said... BALAS

U nak soalan?

f6 x 7 kuasa 2, bahagi separuh perjalanan ke blog shag, tambah garam secukup rasa, apa kejadiannya? ahakz..

Woofer Storm said... BALAS

soaln lagi ni,bila nak update enty baru ni dear?Suka sngt buat janji2 manis,tak nak syg lagi lorrrr..jht^^ngeeeee

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Aretikz : Pergh~ Mencabar minda!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Sayam. Tgh tulis neh. Hesh. Berani ugut huh? Pukul kang! Haha ;D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot