12 February 2011

Tuah pertama di tahun 2011. ALHAMDULILLAH.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam petang Sabtu, pembaca! Ini adalah entri auto-publish yang ke-enam dalam minggu kehilangan aku ni. Khas untuk tatapan pembaca setia belog ini ;)

Bisnes kad Kak Ros.
Comel siot! ;D

Tahun 2011 aku di meriahkan lagi dengan ketibaan hadiah dari littlemamadiary.com. Aku ada tuah dalam giveaway yang di anjurkan beliau. Kiki, ayat paling poyo kot. 

Teruja kot bila beliau cakap aku dapat hadiah misteri. Ternanti nanti aku hadiahnya. Keke :P

Hari tu, Khamis, Mama cakap ada barang untuk aku. Panjang gila! Aku belek, dia cakap dari Kak Ros. Aku macam pernah kenal nama tu. Terus lah aku bukak. Dapat payung comel weh! Macam mana Kak Ros tahu aku minat dekat warna putih? Comel lah!

Terima Kasih Kak Ros sayam. Muah kanan kiri ;)

Payung comel!!!
Suka suka suka!! :P


p/s : Aku rindukan korang lah. Entah bila aku nak jelajah belog macam dulu. Macam tiap hari je aku buat entri pos berjadual. Uwaa~

p/s/s : Aku tengah dating dengan Tun Dr Mahathir kat PWTC. Kiki :P


Terima Kasih sebab sudi datang rumah aku ni walaupun tuan rumah tak ada. Sayang korang! Muah kanan kiri ;)




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

16 comments:

Syat0za Zai said... BALAS

payung ek? comel! :D

ardinihumaira said... BALAS

tahniah shag! wahh sarung payung tu comelnye

Nina M. said... BALAS

Buzz buzz :P

zahidah dihaz said... BALAS

comelnya...


New entry: Team Medical Dragon 2

she jirah said... BALAS

pergh, jumpa Tun Dr Mahathir plak.
jngn lupa kirim slm. HAHA!!

Woofer Storm said... BALAS

rasnya shag lagi comel...ngeeeee
takpe,ada masa baru update entry cara manual pulak kan,.heheee

Muhammad said... BALAS

huhu..bestnya dapat hadiah..klau xnk..bgi dekat mamat laa...he3

Woofer Storm said... BALAS

aikk..teda update pun ni??kata rndu..ermmm

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Syat0za : Ye, Zai sayam. Comel kan! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@ardinihumaira : Sangat comel Dni sayam! ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@zahidah dihaz : Kan! Hehe. ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@NINA M. : Bzzz bzzz darling!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@she jirah : Jauh lah nak smpkan salam sayam ;P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Amboi. Puji Shag ni ada apa Achie? Keke ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Matika : Kompem lah Shag nak. Sbb payung Korea Shag tinggal dalam keta kawan :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Alaa tayam. lek ah! ;D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot