27 February 2011

Reen's Diary Giveaway Lahh !



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)





Assalamualaikum semua kesayaman ku!

Achie dengan bangga nya telah jemput aku untuk sama sama dengannya sertai satu giveaway ni. Rasa dah amat lama aku tak semak dalam aktiviti sosial macam ni. Hehe. Terima kasih lah sayam sebab jemput gua! Dan, moga kita berdua bertuah ye sayam! Keke :P

Aku malas nak taip hari ini. Jadi, hasilnya adalah : 
Tarikh Tutup : 1 April 2011
Jemputan Khas :  SCC sayam | Nelly sayam | Mirra sayam

Ya, saya memang pemalas dan tidak senonoh. Kekeke :P Tetiba pakai saya pulak. Memang dasar otak tak betul lah. Dah, aku nak jelajah belog! Zass~





Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

12 comments:

Firdaus Kasim said... BALAS

mcmana sy nk join yew?

Cara-Cara Blogwalking yg Betul

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Firdaus Kasim : Join jela bro! ;D

Cik SCC said... BALAS

Shag cygg !!huhu
SCC tak paham lah korang berdua ni..huhu
ce citer sikit bg kleaq otak SCC neyh..huhu

goodluck ye cygg ;)

Cik SCC said... BALAS

lupe lak nak tanye..

Shag nak wat komen jadi cantik?
tak paham lah..
huhu

Woofer Storm said... BALAS

dgn bngga gak nak tag kat sini..heheeee

http://www.wooferstorm.com/2011/02/mak-dara-1st-giveaway-ga.html

Abuya Hayat said... BALAS

Mem (Puan Besar)...Mem memang cool psl takder akaun fesbuk...
Kalao bukan kerana farmville, dah lama sy terminate akaun fesbuk sy... hehehe... <-alasan

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sicomot-comel : Thanks sayam! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sicomot-comel : Alaa. Kotak komen SCC tu comel. Ada garis kaler tu. Nak explain pun tak reti :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Alaa~ Tambah satu lagi kerja. Cikgu tak boleh kasi saya cuti eh, cikgu? Uhuk ;(

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Abuya Hayat : Jangan lah panggil Mem sayam! Hesh. Sogan den :P

Shag dengan tabahnya terpaksa ignore fishville Shag yg dah level berapa tah. keke ;D

Miss Yaty said... BALAS

gudluck sayam! :)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss Yaty : Terima Kasih sayam ku Yaty! ;)

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot