28 February 2011

Giveaway : Mak Dara 1st Giveaway



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)





Assalamualaikum semua kesayaman ku!

Aku malas nak bebel panjang sebab kepala aku buat hal lagi hari ini. Urgh~ Jadi aku buat entri termudah dan penuhi permintaan peminat aku yang sorang INI. Keke.


Di jemput oleh : Achie, Admin belog Woofer Storm.
Anjuran : Bicara Mak Dara.
Tarikh Tutup : 3 Mac 2011.

Untuk melayakkan lagi aku sertai GA neh, aku kena kasi tajuk drama. Jadi, dengan perahan otak yang melampau. Aku nak kasi cadangan :

Ungu Teratakku.

Jangan gelak. Dah. Sekarang, aku nak tembak tiga orang. Siap sedialah korang yang gelakkan aku tu. Hahahaha. Gelak jahat.






Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

27 comments:

Miss Yaty said... BALAS

gudluck shag!! :)

gigiAriEma said... BALAS

tengs tag gigi..! hehe..
gud lux dear! :) :)

Anonymous said... BALAS

gudluck yer....

Abuya Hayat said... BALAS

Thanx mem psl tag name sy...
Mem bole panggil sy Buya atau Abuya...
Jgn Buaya sudehhh...
Ngeeee~
hehehe... XD

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss Yaty : Terima Kasih Yaty sayam ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@gigiAriEma : Hehe. Youre welcome dan Terima Kasih sayam ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@nelly : Terima kasih Nelly sayam! ;D

Aretikz said... BALAS

Uuh, nasib tidak berantak.. haha.. Good luck Shag ^_^

Ateynmohd said... BALAS

dear . gud luck yee ?

Woofer Storm said... BALAS

gud luck sayam..mara??

cool der...

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Mr.IX : Terima Kasih, IX sayam! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Abuya Hayat : Suka beno dia panggil mem kan. Hehe. Kaka. Buya? Macam mainan budak budak tu. Buuya! Ala ala CAK! Keke :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Aretikz : Keke. Terima Kasih sayam! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Ateynmohd : Terima Kasih Ateyn sayam! ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Tak marah lah sayam! Shag tgh tgk tag yg dah nak tamat tempoh. Malas sgt nak tag orang lain. Keke :P

Woofer Storm said... BALAS

napa,tak leh tag sini lagi ke??ermm

balik uma la,tapi cool stil ada..

bicara mak dara said... BALAS

tankiuuu sebab sudi join GA Mak Dara.. Nantikan keputusannya pada 4hb nanti ya =)

apdm said... BALAS

salam


hehe,,,,good luck kalau syira joint syira cakap "hijau bangloku" ..ehhehe

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Tag jelah! Alahai merajuk pulak sayam seko neh. Babab kang! hahahaha ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@ADZA IRDAWATI aka MAK DARA : Sama sama sayam ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sissyira : Terima Kasih Syira sayam! Join lah. Mana tau tajuk tu boleh menang ;D

Bunga said... BALAS

good luck shag.xpaham la nak wak cam ner..haha..

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@bunga : Terima Kasih Bunga sayam! Baca je kat belog Mak Dara tu ;D

Miss AZ said... BALAS

gud luck shag..
hope rezeki berpihak kdp anda :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Amirrah Zawani : Amin! Terima Kasih, Mirra sayam ;D

Agus@ kayu jabon said... BALAS

mampir nich...
menarik sekali blog anda dan saya menyukainya..
salam....

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Agus@ kayu jabon : Terima Kasih ;)

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot