25 February 2011

Ciuman terbang dari Shag Yahaya.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)





Dah sah ni bukan Shag Yahaya.
Tapi, macam ada iras iras Shag Junior je? :P

Assalamualaikum sayam ku semua! 

Wargh~ Rindunya sama korang kot. Yela yela. Salah aku sebab tak melayari internet semalam. Tapi tapi, aku ada alasan bagus punya tau! Haa~ Iye. Ada lah.

Tak percaya sudah.

Semalam aku punya kelas penuh dari pagi sampai ke petang. Sepatutnya sampai ke malam. Tapi, alangkah baiknya pensyarah Mandarin aku tukar waktu kelas jadi pagi Jumaat. Boleh lah balik petang tu jam 5. Sampai rumah dekat kul 6 jugak lah. Dan hujan!

Pahal cerita aku tetiba jadi bosan sekarang neh? Hmph.

Sebenarnya, semalam aku migraine. Teruk jugak. Sebab aku ter-skip makan tengah hari dengan tidak sengaja. Tidak sengaja itu tak bermaksud aku lupa. Tapi, sebabnya adalah kerana pukul 1130 pagi aku ada kelas yang berlangsung dua jam. Sebelum kelas dua jam tu, ada masa terluang sejam.

Tapi, nak makan nasi berlauk memang tak lalu waktu tu. Jadi, tak makan. Hanya minum milo.

Lepas kelas habis jam 230 petang, hanya ada masa lapang 30 minit sebab lepas tu ada lagi kelas dua jam lagi. Jadi, memang tak sempat pergi makan. Aku ingat balik nanti nak makan. Tak apalah. Boleh tahan.

Nak jadi cerita, nak balik tu bas ke Putrajaya dah penuh. Maksud aku kerusi yang depan dah penuh. Yang ada kerusi paling belakang dan paling atas. Yes! Aku mabuk duduk atas sana. Dan buat kepala aku pening habis.

Sampai rumah dengan harapan ada nasi dan lauk. Biarpun hanya telur mata. Tapi malangnya, nasi tak ada. Uwaa~ Kepala aku terus berdenyut kuat. Jadi, aku ambil masa kasi badan aku pengsan kejap. Kejap tu agak lamalah sampai aku tak dapat nak melayari internet. Keke.

Jadi, sila beramai ramai maafkan aku ye. Aku kan manusia biasa. Bukannya manusia serupa BA. Yang mampu melayari internet di mana jua beliau berada. Gila best!

Tu jela cerita nya.

Bosan kan cerita aku hari ini. Tak apalah. Sekali sekala cerita bosan. Haha ;D


Psst. Achilles sayam! Gua tak melawat lu semalam pasal ni. Sakan noh lu bising kat peti surat gua tu kan? Jom lah kawan balik. Kesian lah kat kita ;'(

Psst. Aku macam nak sertai segmen yang di anjurkan oleh Luahan Hati Mamat. Entah layak lagi ke tak. Tapi peduli apa. Nak paksa jugak admin LHM review belog aku neh! Muahaha ;D






Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

28 comments:

Woofer Storm said... BALAS

lain kali abg jmput tau..hahaaa tu la sombong bongkak gitu lorr...heeee

tak nak kawan,blnja makan dulu...ehehee

Woofer Storm said... BALAS

main2 je,jgn lupa mkan lain kali..mcm kita tkpe coz ada gastrik..eheheee dia ada??hahaa

Matika said... BALAS

haha...mncabar ni...shag dah mantap..kne lebih detail nmpaknya,,he3

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Amboi. Nak jemput? Kaka. lu balik pukul berapa sayam? Poyo je! :P

Tiap hari lu makan tu, gua yang belanja kan? Kekekeke.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Nak duit, nak makan! Boleh? Hihi.

Gastrik tak selalu. Yg kerap, migraine je ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Matika : Pergh~ Baik cantikkan belog sblm kena hentam ;D

Ateynmohd said... BALAS

omggg dear !! len kali, walaupun takde selera nak mkn nasi, mkn lah roti . nnt if jatoh sakit, ssh t . t8 k ye dear ?

ardinihumaira said... BALAS

len kali b4 balik umah beli beger hehe :D

sicomot-comel said... BALAS

shag !!
mencik3!..
achie da pggl scc comolot gak..wuwuwu

p/s: achie ngn shag cygg ade pape ke?????

nelly said... BALAS

Jaga kesihatan ok ..
=)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Ateynmohd : Shag kuat lah. Kepala je lembik semacam. Nak cucuk botox kat kepala lah kasi kuat. Hahaha ;D

Thanks sayam! Kamu juga tahu ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@ardinihumaira : Tak sempat nak singgah kedai sebab balik nak kejar bas pulak ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sicomot-comel : Shag dah marah semalam. Adoi. Dia tu degil gila!

p/s : Opss. Nt Shag rungkai ye misteri neh ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@nelly : Baik sayam! ;D

Woofer Storm said... BALAS

patut la scc macam mara kat achie,takpe la nanti buat entry khas kat dia...bila??tak tahu lagi..sbr..mencik gak kat sayam..hahaa

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Haa. Kan Shag dah cakap, nt SCC marah. Kan dah kena. Padan muka! Kakaka :P

Amboi. Mencik kat Shag dah. uhuk ;'(

Amirrah Zawani said... BALAS

kesian shag migrain..

eyh budak kecik tu comel amat lah :D

Woofer Storm said... BALAS

migrain bnyak fikir sy tu mira,tau sngt shag sayam ni..heheee
tak jdi mencik la cmni.heheee

Woofer Storm said... BALAS

dtg sni dgn keadan perut skit....nak ajak makan ni,jommmm^^

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Amirrah Zawani : Kesian kan. Meh lah belanja Shag pizza Yellow Cab :P

Kan kan. Tu wajah bakal anak Shag nt :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Hahahaha. Amboi. Sayam balik lah ni ye?

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Pe barang cakap kat sini. Text kat HP gua lah sayam! ;)

Myra Jay said... BALAS

Nanti jangan lupa makan ye, nanti gastrik lg susah :)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Myra Jay : InsyaAllah tak lupa Kak Myra! Keke ;D

Matika said... BALAS

malam ni insyallah giliran shag mamat review..

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Matika : Wahh~ Baik!

Matika said... BALAS

shag siap..
maaf lambat..semalam penat..huhu


http://luahan-hati-matika.blogspot.com/2011/03/review-12-shag-comot.html

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Matika : Amboi. Tangkas! ;D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot