08 February 2011

Pak Cik Google minat aku rupanya :P



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam Selasa, pembaca. Masih lagi entri auto-publish sebab aku masih di luar kawasan tanpa broadband mahupun internet dan laptop di sisi.

Haih. Baru hari kedua aku dah sakit jantung sebab rindukan belog kesayangan aku neh. Walaupun ini adalah entri auto-publish, tapi akudapat rasakan sakitnya rindu kan belog. Uhuhuhu. Korang tak rindu aku ke? Meh ambil aku kat UniKL sekarang. Sob sob.

Hari ini aku nak bongkarkan rahsia besar. Rupanya, Pak Cik Google neh peminat misteri aku. Ooooo. Tak sangka aku. Hahaha. Perasan tuwek kau lah Shag! Piraahhhh~ Siapa tah nakkan kau? Krek~ Hati patah tiga. Satu boleh simpan untuk diri sendiri. Lagi dua tu, aku bagi Chummy dengan Jerry lah makan. Erk.

Sebenarnya, hari ini aku nak kongsi gambar aku hasil pencarian di setor album Pak Cik Google kesayangan. Nak tengok? Jom jom! ;D








Cuba tengok korang punya album dalam simpanan Pak Cik Google. Pasti banyak gila! hehe ;)


Terima Kasih sebab sudi datang rumah aku ni walaupun tuan rumah tak ada. Sayang korang! Muah kanan kiri ;)




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

14 comments:

kindergartenlibrary said... BALAS

hehe .
nelly nak buat nanti ..

ZannaMazlan said... BALAS

wah byk nya koleksi..eheh~~

n3 baru : Facebook dah kena block!!? :(

Belalang hijau Perisik said... BALAS

ada skandal ngan pakcik google pulak!
hahaha...

efa said... BALAS

nak trai buat la kalo mcm tu :)

Miss AZ said... BALAS

simpanan dari dulu hingga skrg.. kompem lah byk kan.. hehe :)

Bunga said... BALAS

xpe2..janji bunga dapat bc dah lepas rindu cikip..hehehe..

Woofer Storm said... BALAS

smpai ati menduakan sy gara2 pkcik kerepot google tu..heheee
bila sy buat kan,muka seksi kuar ni.apasal ea??heheee

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@nelly : Buat jangan tak buat tau Nelly! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@:: Zanna :: : Keke. Maklumlah. Kerap gila tampal gambar dlm belog :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Belalang Hijau : Harus! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@efa : Cuba jangan tak terai! Haha :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Amirrah Zawani : Kompem Mirra punya lagi banyak! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@bunga : Hehe. Yeke? Tapi Shag rinduuu~

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Alamak. Tu nampak nya Achie ni sbnrnya perempuan seksi. Jeng jeng jeng~

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot