01 February 2011

Anugerah Seratus ;)



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam petang Selasa, pembaca!

Wahh~ Dah masuk bulan Februari bro. Dah 31 hari kita hidup dalam tahun 2011 neh. Sila bersyukur sekarang. Alhamdulillah.



Shag Yahaya
Presint 9, Putrajaya
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Mamat
Malaysia                                                                                                         1 Februari 2011


Encik Mamat,


SURAT CINTA PENUH KATA KATA SEMANGAT.


Merujuk kepada perkara di atas, saya, Shag Yahaya penulis rasmi belog shagcomot.blogspot.com sukacita di maklumkan bahawa saya ingin memberi sepatah dua kata semangat buat seorang blogger, Mamat.

2. Jangan pernah sekali menjadikan umur sebagai halangan untuk Mamat sentiasa menghubungi semua rakan bloggers. Jangan di sebabkan umur yang muda, Mamat malu dan segan untuk bercampur dengan mereka yang lebih tua dari Mamat. Macam Shag. Keke.

3. Jangan pernah berputus asa dengan dunia belog. Dunia belog ni tak jauh beza dengan dunia realiti kita kat luar sana. Ada manis, ada pahit, ada kelat. Jangan sebab sekali di kutuk, di keji, terus tarik diri dari dunia belog ni. Terus merajuk. Jangan sebab seorang Insan Tiada Nama [Anonymous], terus larikan diri nak ubatkan luka akibat kata-kata pedas insan tersebut.

4. Terima segala kutukan atau kata-kata pedas dari semua orang untuk jadikan belog lebih mantap. Gunakan semua tu sebagai pemangkin untuk terus maju ke depan.

         Akhir kata, semoga Mamat terus bersemangat waja untuk terus berjuang di pentas belog ini. Dan, terima kasih atas anugerah khas itu ya!

Sekian, terima kasih.


Yang benar
(tanda tangan tidak di perlukan)
Shag Yahaya
Penulis rasmi belog shagcomot.blogspot.com



Bye ;)



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

18 comments:

nelly said... BALAS

wah .surat yang paling disukai
=)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@nelly : Kehkeh. Terima Kasih, Nelly! ;D

Matika said... BALAS

wahhhh terbaik...sayang shag...
terima kasih bgi semangat...

efa said... BALAS

siap buat surat eh hikhik surat yg terbaik ^_^

sicomot-comel said... BALAS

hahaha..

Shag memang pandai buat surat lah !

p/s: Shag nak jadi cikgu ke??

Woofer Storm said... BALAS

surat untuk sy takde ke??hehe
tag anda kat sni,kalau dah join abaikn tau..heee

http://www.wooferstorm.com/2011/02/contest-pic-hitam-putih-paling-cool.html

Aretikz said... BALAS

Pergh ~ salinan kepada xda? haha..

Miss Yaty said... BALAS

shag! hahaha...kreatip lah u ni..i like this entry...teringat zaman sekolah pulak...;P

tahniah ye sebab dapat special award ni jugak :D

Matika said... BALAS

Tolong beri komen entry terbaru mamat..mamat perlukan pandangan dan semangat dari blogger2 yang lebih lama dari mamat..tolong..

Amirrah Zawani said... BALAS

shag ni mmg kreatif buat entry kalo bab2 dpt award n tagged.. :)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Matika : kekeke :P Sama sama Mamat. Yes, sayang Mamat jugep ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@efa : Haha. Dah tak ada idea macam mana nak buat entri :D Terima Kasih!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sicomot-comel : Kiki. Ni sejak kena buat surat tak sudah sudah :P

p/s : Cikgu atau pensyarah. Antara dua mana senang dapat ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Tak ada lagi! Nantilah :P

p/s : Suka tembak Shag! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Aretikz : Tak ada. Hahah :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss Yaty : Kekeke. Terima kasih sayam ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Amirrah Zawani : Haha. Bila idea datang Mirra ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Matika : Okeng! OTW ;)

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot