06 February 2011

Memorandum buat tersayang, Eceh!



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Err, bukan ada meeting pom :P

Salam malam pembaca! Wargh~ Esok dah nak blah ke UniKL. Hmph. Barang semua dah siap kemas. InsyaAllah tak ada cicir apa apa lah. AMIN!




MEMORANDUM

Kepada : Semua pembaca, pengunjung dan pengikut belog shagcomot.blogspot.com

Daripada : Shag Yahaya, Adminstrative Manager of shagcomot.blogspot.com

Ref : SY/CC

Tarikh : 6 Februari 2011


PEMERGIAN KETUA ADMIN

Gua dengan lafaz Bismillah ingin mengumumkan bahawa mulai esok, gua tak dapat nak balas segala komen, kunjungan korang di belog gua, shagcomot.blogspot.com kerana gua akan belayar jauh dari rumah, Putrajaya ke Kuala Lumpur. Jauh gila!

Tapi, gua telah siapkan satu entri berjadual untuk setiap hari supaya korang tak adalah rindu gila dengan bebelan gua. Penat pikir 5 tajuk kot. Hehe. Nantikan lah setiap hari tepat jam 1.40 petang ikut jam komputer riba gua.

InsyaAllah lepas gua habis di seksa di minggu induksi tu akau akan balas segala kunjungan dan komen korang semua. Moga hari esok di mudahkan segala urusan. AMIN.


(taipan tidak di cetak, tanda tangan tidak di perlukan)




Aku akan rindukan korang semua lah! Meh meh peluk ketat ketat sebelum aku belah. Uhuk ;'(




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

18 comments:

nelly said... BALAS

semoga selamat sampai ye SHag comel ..
hehe .
bukan comot ..
=)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@nelly: Terima Kasih Nelly. Pantas gila komen ;)

Syat0za said... BALAS

bye2 kak shag! :D goodluck! :(

Ain Abia said... BALAS

bebaik ye adek maness... miss uuuuu!!! muaaaahhh + hugggg hehee

nelly said... BALAS

haha .nely ingin jadi pengomen tegar ,,
=)

♥NuR SyAFiQah♥ said... BALAS

hehe..ade memorandum lagi tu :)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Syat0za : Bye bye Adik Zai! ;D Terima Kasih!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Ain Abia : Baik lah akak maness ;D

Muah kanan kiri.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@nelly : Shag pun! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@♥NuR SyAFiQah♥ : Wajib! ;D

Woofer Storm said... BALAS

slm..dah strt stdy da ni kan,ehhhee

stdy lelok2 tau,jgn nak main2 lagii..
jgn ngurat2,kalau tak kena cerai nnti..hahaaaa

E.d.Y said... BALAS

memo pulak..lepas ni minit mesyuarat yer...huhu

adibah said... BALAS

selamat berstudy..hehe

Miss Yaty said... BALAS

gudluck shag!!! hadapi minggu induksi dengan tabah taw! meh yaty sambut pelukan shag!!!


i hug uu ketat2..

take care dear :)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Ye ye, sayam. Shag tak nakal nakal. Hehe. Usha je. Tak curang pom :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@E.d.Y : Haha. InsyaAllah lepas ada meeting! Keke :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@adibah : Terima Kasih sayam ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss Yaty : Minggu induksi paling bosan. Dengar ceramah je =.='

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot