02 February 2011

Orang cuti, aku sekolah.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)


Sebab tak nak letak gambar aku, Baby jadi mangsa.
Jangan bayangkan muka aku. Sebab muka kitorang jauh beza!

Salam malam gila, pembaca!

Wargh~ Aku dah makin kurang aktif dengan belog. Ohh. Jangan terasa lah. Makin sibuk. Keke. Semalam aku baca novel hasil tulisan Hlovate. Aku tak boleh berhenti bila dah mula baca novel. Nanti potong stim orang kata. Tapi tapi, bukan stim serupa itu 'stim' okay! Ini bukan belog lucah. Bye!



Tadi, dari pagi sampai lah ke lewat petang aku pergi sekolah kesayangan Mama. Kesayangan kot sebab tu tolak jawatan PK Koko. Keke. Kami bersama Adeq dan Baby. Tolong Mama hias bilik Penyelaras Tahun 6 dan bilik kelas Mama. Adoi. Macam tak ada budak sekolah je nak buat tu selain aku.

Yang sesunguhnya malas untuk melukis, menggunting dan menampal.

Ni nak lukis bunga. Jangan komen!
Aku lukis sikit je lepas tu tekap lah. Hehe.

Malas nak cerita panjang! Sebab aktiviti ni sangat membosankan. Dah lah aku tak berseni. Mama pulak suruh aku lukis bunga atas kertas warna warni lepas tu gunting lepas tu tampal lepas tu lekat kat papan notis dalam kelas lepas tu macam macam lagi. Lepas tu, korang bayangkan lah proses kerja yang aku tak suka tu.

Sampai ke petang kitorang buat kerja yang aku tak suka tu. Tak makan tengah hari kot. Kurus kejap aku! Lupa nak timbang turun berapa kilo. Haha ;D

Dah tu je nak cakap. Nak p jelajah belog. Nak ikut? Sediakan enjin motor yang panas. Aku nak mula merempit dah ni. Lambat tinggal.

Hasil tampalan dan lekatan hasil kerja aku di kelas Mama.
Err, yang pagar berbunga bunga tu je.

Bye! Preng prenggggggggg~




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

34 comments:

Amalia Izzati said... BALAS

wahhhh, rajin nya. hehe :)

eRza farEeha said... BALAS

wahh..shag bc hhlovate...i mnt u...haha..tp br 1 novel fie bc..ehhe

Woofer Storm said... BALAS

hehee rjin dia ni..jom,nak ikut merempit gak.hheeeee

ayu said... BALAS

hehhehe..bole la tlg ayu hias notice board plak eh:)

Cik_Shiqah said... BALAS

comel je bunga2 tuh.
haha rajin btol yer. hehe ;D

mizayusof said... BALAS

rajinnya shag. miza suka bab gunting. hehehe

emieysandra said... BALAS

wah..rajinnyer dak shag ni yer..

;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@amalia izzati : Keke. Tolong Mama sendiri :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@eRza farEeha : Hlovate best! Ada gaya sendiri nak bercerita ;) Shag dah baca 4 novel dia.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Jom! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@ayu : kekeke. Papan notis Shag pun tak berhias lagi :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Cik_Shiqah : Rajin sebab Mama yg suruh :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miza Yusof : Shag suka bab lepak tepi tengok orang! Hahah ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@emieysandra : Haa~ Tak tau lagi ke? *kening double jerk* Keke :P

Faten Rosli said... BALAS

waa.. rajin nye die..
fatin masa sekolah2 dulu,, suke sgt hias2 kls ni..hehe.. ^_^

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@misz FaTiN : Shag dulu paling malas nak hias kelas. Paling rajin buang sampah je sebab boleh ponteng kelas dalam 20 minit :P Padahal boleh p tong sampah tu 10 minit je.

Elia Si Jejariruncing said... BALAS

waaa..rajin la dia..huhu

apdm said... BALAS

salam pagi khamis =)

memang rajin ni.tabik spring la...

Mohd Hazwan said... BALAS

last sekali hias kelas time skola...
time tu semangat sbb ada pertandingan keceriaan

najihah sahami said... BALAS

haha..rajin nye yunk..sok datang tampal kat belog i la pulak. nak bagi jadi macam kelas mama u. haha. nak bunga banyak2 tau. heheh

Biela Sapine said... BALAS

Beyul ke Shag yang melukis ni ? Haha
Ok lah tuu, lawaa maaa

Unknown said... BALAS

wah..rajinnya...ikhlas ke tolong tu?huhu

aLieF si Muncung ManiS said... BALAS

wawaawaahhh..mmg rajin..anak sapa la tu..haha..keep it up..kalau rajin,,cpt pandai...hehe..jgn lupa dtg blog alief..alief tunggu taw..hehe..thanx

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Elia Si Jejariruncing : Wahhh~ Rajin jugak Elia mai rumah Shag neh :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sissyira : Keke. Tabik spring balik utk Syira ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@HAZWAN17 : Haha. Samalah. Tapi, Shag tukang buang sampah jela :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@najihah sahami : Kehkeh. Kat belog Shag tak pro lah sayam :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Biela Sapine : Iye! Alaa~ Bunga gitu gitu je. Ala ala awan. Itu pun main tekap tekap bila dah dapat lukis yg lawa :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@E.d.Y : Ikhlas lah sebab Mama belanja makan breakfast pagi tu :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@aliefcmoi : Kekeke. Malas lah nak pandai bab2 seni neh. Keke :P

aLieF si Muncung ManiS said... BALAS

Puan besar...tuan kecil alief dtg mengadap..puan,,alief brtrima kasih sbb puan besar sudi jenguk dan baca dan komen blog alief..puan besar,,jgn lupa jadi kwn alief kat blog taw..jd follower alief..alief dah jadi pengikut setia puan besar...hehe..alief tunggu puan besar..hehehe http://aliefcmoi.blogspot.com/

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@aliefcmoi : Haip. Boleh pulak macam neh? Hahaha :P

Miss Yaty said... BALAS

shag!!haha...rajinnya die ye....yaty masa sekolah dulu pernah jugak jadik ketua keceriaan..haha..

kreatip ke aku ni? *monolog sendirik* kui3...

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss Yaty : pergh~ Ketua keceriaan tu! Kompem kretip gila. Kan? ;D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot