01 March 2011

Saya nak join bloglist Nelly The Strange



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)





Assalamualaikum, semua kesayaman ku!

Di sebabkan aku tengah kejar masa ni, aku nak buat entri seringkas yang mungkin. Dah baca tajuk pun tahu kan entri apa aku nak buat neh? Hehe. Jadi, tanpa membuang masa mari kita langsaikan syarat dan peraturan yang telah di tetapkan.


Anjuran : Nelly sayam aka Nell the reporter untuk Gosip Hangit Terbakar
Kategori Belog : Sempoi
Tarikh Tutup : 29 March 2011
Jemputan Khas : Sayam ini | Sayam ini | Sayam ini *kelik nak tahu siapa mereka*


Siap! Dah, nak pergi kejar bas nak pergi sekolah. Adios amigos sayam! ;)




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

9 comments:

ardinihumaira said... BALAS

Goodluck dear!

apdm said... BALAS

salam..


hehe...tocey3...dah joint ni =)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sissyira : Sama sama Syira sayam! ;D

Miss Yaty said... BALAS

okay sayam..nanti yaty buat okay ;)

Aretikz said... BALAS

Mkin rjin join contest? ahakz..

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss Yaty : Baik sayam! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Aretikz : hehe. Dah lama stop. Rindu pulak ;D

kindergartenlibrary said... BALAS

Terima kasih Shag sebab sudi join !!
=)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@nelly : Sama sama sayam! ;D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot