02 March 2011

Pembedahan Pelastik : 100 peratus.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Assalamualaikum, sayam ku semua!

Yay. Hari ni aku punya kelas belah pagi. Jadi, tengah hari tadi dah selamat sampai ke rumah. Hehe. Sepatutnya kena mula siapkan assignment yang makin berlambak. Tapi, itu kemudian punya hal lah kan. Yang penting, belog dulu.

Hoho. Jangan sekali ikut cara aku neh. Salah di sisi undang undang belajar.

Aku nak bagi tahu satu hal je. Alaa~ Kompem korang dah tau. Dah aku letak gambar awal awal entri. Adoi. Tak reti nak sorok kan cerita dulu lah aku ni. Dah kantoi.

Aku dah tukar wajah baru untuk belog aku. Kali ini, 100 peratus perubahan di lakukan. Dari rambut ke kaki lah. Tapi, masih aku kekalkan warna tema untuk belog aku. Iaitu, ungu.

Aku harap, wajah baru ni kasi cepatlah sikit tempoh perjalanan korang ke belog aku. Paham maksud aku di sini? Siapa tak paham sila angkat duit warna ungu tu. Hehe. Okay. Senang cerita aku pahamkan jela. Tempoh perjalanan tu maksud nya masa korang kena load waktu nak tengok belog aku neh.

Adoi. Guna bahasa Melayu sikit dah tak paham. Nak jugak suruh aku taip dalam bahasa asing tu.

Kalau ada apa apa masalah, sila rujuk pada admin belog ini ya. Maknanya lagi, sila komen! Banyak pun tak apa. Macam sayam aku ni selalu buat.

Hehe.




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

35 comments:

syazwani ab said... BALAS

nice lah !
ungu ~

Anonymous said... BALAS

ubah taste gitu...haha

Cik SCC said... BALAS

cewahhhh..
purple geng ngn pink putih SCC !! =D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Wani: Dulu pun ungu jugep ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@♕ Mr.IX ♂ : taste maintain jela sayam. Yg berubah bentuk. Keke :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sicomot-comel : Cehh. Nak geng jugak. Yela. Gimme paif! Kita geng. Muah ;)

ardinihumaira said... BALAS

comella layout baru ni cayam :)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@ardinihumaira : Terima Kasih, Dni sayam! ;)

aLieF si Muncung ManiS said... BALAS

kak shag sayam,,alief datang nak tgok rumah baru kak shag sayam..huhu..wahh..ceria je wajah baru blog kak shag sayam..huhu..suke2x...

iwan_dextrous said... BALAS

uyooooooooooo...terbaek..hihihii

Call me, Eyka said... BALAS

wow ringan. blog eyka mesti berat kan? HAHAHA. (sbb byk sgt gmbar)
Ok2, phm lepas ni takleh tag shaq kalau kene guna gmbr or Fb. hu2
papepun. suka gilaaaaa background blkg tuh! header pun menarik youuuuu =)

aQi + GenGkey said... BALAS

cayalah..
ungu yG comot..
ahax..:D

Eyka said... BALAS

cntik sudah! wah2~ hehe:)

tapi shoubox dah ilang..sedihh..:(

psst..psst..shag jom la join bloglist eyka!:)

Unknown said... BALAS

ungu sngt cun...blog ringan je

kindergartenlibrary said... BALAS

lawanya ..ni yang jeles ni ...

Woofer Storm said... BALAS

jeles der..leh tlg cntikkan blog kita tak sayam?header buat sndri ke??buatkan tuk sy boleh??heheee nak size mcm tu gak,header sy mcm size gajah ja ni..heeheee

Woofer Storm said... BALAS

cmna nak buat tulisan jadi besar tu bila dicursor??ajar la,tak baik kedekut..ehheee

ZannaMazlan said... BALAS

nice header sgt smart!!! yup mmg cpt loading ^_^

zanna klik HB =)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@aLieF si Muncung ManiS : Adik Alief muncung sayam! Pergh~ Mengah siot nak taip. hehe. Pahal lama tak menapak sini sayam? Lindu kot! Keke :P

kalau suka, tiap ari mari lah ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@iwan_dextrous : Tidak terbaik mana pom. Keke. Malu I, you puji tau sayam :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@eykameow : Pergh~ Awek chun mai belog gua beb. Keke. Eyka Eyka. Belog Eyka pom ringan je. hehe. Shag cilok dari satu belog tu :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sweetcardigan : InsyaAllah ye sayam. Kena tgk TnC kontes lu ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@aQi GenGkey : Hehe. Itulah identiti belog neh ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Eyka : SB mmg tak kan letak dah kot? Keke ;)

Okeng! Tunggu ada free time neh sayam ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Edy Zaidi : Tapi tak leh lawan Edy punya belog. Bapak laju kot load. Ajar lah sayam :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@nelly : Tok sah lah jeles. Shag edit simple simple je ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Alaa~ Shag segan lah nak buatkan utk orang. Sbb Shag tak reti. Ni design utk diri sendiri boleh lah ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Nt Shag komen kasi link ye sayam ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@:: Zanna :: : Terima Kasih Zanna sayam ;)

Woofer Storm said... BALAS

sayam ni kedekut la,buatkan la tuk template sy..heee boleh la...

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Haip. Shag busy lah sayam. keke. Nt Shag try buat kan. Tp tak janji siap bila! Okeh?

aLieF si Muncung ManiS said... BALAS

kak shag sayam,,alief sgt sibuk..alief kalau boleh,alief nak peluk blog kak shag sayam ni 24 ja..huhu..okay,kalau alief free,pasti alief akan dtg..dont worry kak shag sayam...

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@aLieF si Muncung ManiS : Busy dengan exam ye sayam. Tak apa. Shag pun tak lama lagi busy dgn exam jugep. All the best tau sayam! ;D

aLieF si Muncung ManiS said... BALAS

haha..okay..alief akan buat yg trbaek..kak shag sayam pun sama gak..do the best k..chaiyok!!!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@aLieF si Muncung ManiS : BAIK sayam! ;D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot