18 March 2011

VCO : Kesan lepas makan 2 biji.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)





Assalamualaikum, sayam ku semua!

Ingat lagi entri aku kelmarin? Alaa~ Yang aku dok kecoh aku beli supplement, VCO dari Yaya sayam tu. Kalau tak ingat, p baca balik kat SINI.

Malam tu, aku dengan terujanya makan sebiji lepas Yaya sms aku suruh makan lepas makan malam. Tapi, aku lupa lalu aku makan sebelum tidur. Ahh~ Janji lepas makan malam kan Yaya sayam. Keke.

Lepas tu, Yaya jugak pesan makan sebiji lepas makan pagi keesokan hari. Sekali lagi, aku lupa makan VCO pagi semalam. Sebab, aku tak makan pagi. Makan pagi dah dekat tengah hari. Boleh ke Yaya sayam?

Dan hasilnya?
Yang aku perasan, muka aku kurang berminyak semalam. Serious weh! Mungkin sebab tahap metabolisme aku tinggi kot? Eh, ke rendah. Entah lah. Haha. Suruh Yaya jawabkan. Keke.

Rasanya pertama kali setelah 2 tahun, muka aku rasa kurang berminyak. Dulu kurang minyak sebab aku rajin pergi buat facial treatment. Tapi, sebab main sibuk, aku tak pergi dah.

Tapi yang sedihnya, jerawat terus tumbuh dengan meliar di dagu aku. Dan yang seronoknya pulak jerawat semua tu dah masak! Argh~ Sakit hati. Rasa nak picit picit je. Gaga~


Tak sabar nak tunggu habis sebotol VCO tu. Entah apa rasa nanti ;)


Psst. Tiada gambar sebagai bukti sebab aku kan tak suka menempek gambar aku kat sini. Aku kan artis kegilaan ramai. Takut nanti ramai pengendap pulak kat sini. Ecececece.



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

18 comments:

~NySz~ said... BALAS

anis pun ada beli.. tapi xde feedback lagi.. huhu..
kena byk bsbr ni.. hehe` (",)

ardinihumaira said... BALAS

wahhh bagus shaq dah ada kesan positif:)

.cik yaya. said... BALAS

alhamdulillah shaq~~ sgtt bagus terus amalkan okeh. jangan skip2!! babap nnti.

SyUhAdA said... BALAS

syu pon tgh guna jgk skang..~

cik najihah said... BALAS

sy pun tengah gune..wah x saba nk tunggu kesan =p

aLieF si Muncung ManiS said... BALAS

kak shag sayam,,kalau makan2 supplement mcm ni,,jgn lupa bersenam gak taw..dan jgn amek lebih2 ye..sbbb supplement2 ni kalau amek lebih2,boleh merosakkan ginjal..huhu..long term effect la..kak shag sayam ku sayam,,nnti bawa la alief gi buat facial treatment k..alief pun nak hencem gak..haha.

♥ LULU ♥ said... BALAS

wah..cepatnye kesan dia..hehe
jeles2...lulu pon tgh mkn vco ni..

jom shop contact lens kat sini.
http://www.facebook.com/pages/Kissy-doll-lense/183704481649222

Woofer Storm said... BALAS

nak kata la tu sy ni menghendap sayam..jahaaaaat.tak nak kawan.heheee

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@~NySz~ : Bersabar dan terus berusaha dan berdoa ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@ardinihumaira : Alhamdulillah ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@.cik yaya. : Alamak. Pagi tadi tak makan sebab tak breakfast. lepas tu lunch pun lambat =.='

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@SyUhAdA : Yeke? Bagus! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@cik najihah : ramasi gila makan ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@aLieF si Muncung ManiS : Tahu. Sebab tu dulu ada makan tapi stop. Ni dah teruk balik terpaksa makan ubat lah :P

Okeng sayam! Cepat lah mai KL!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@? LULU ? : Alhamdulillah. Mungkin sebab jerawat Shag sensetip. Hahaha ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : kakakakaka. Sayam bukan setakat ngendap. Jauh lagi! Hahahaha ;D

Amirrah Zawani said... BALAS

tak sabar nak tunggu shag habis makan.. nti buat review k.. ari tu penah terfikir nak beli gak, tapi tak jd =_=

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Amirrah Zawani : Kenapa tak jadi sayam?

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot