06 March 2011

Bila telefon bimbit lesap. Poyo tak tajuk entri?



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)





Eh eh. Ni telefon bimbit sayam !

Assalamualaikum, sayam ku semua!

Aku, baru balik dari hantar Baby balik Poli Shah Alam. Setiap hari Ahad, itulah aktiviti aku. Dengan Mama dan Adeq. Bosan! Tapi best jugaklah sebab dapat makan. Haha. Hidup untuk makan - Fatin Azalea Malek, kawan sekolah menengah.

Aku bukan nak cerita pasal tu.

Aku nak cakap, telefon bimbit aku tak ada dengan aku. Uwaaa~ Macam mana neh? Kalau esok cuti aku tak heran sangat. Ni esok ada kelas. Dan aku adalah Penolong Ketua Kelas. Macam mana kalau ada pensyarah cari aku? Macam mana pulak kalau ada budak aku sesat kat UniKL cari kitorang yang lain tak ada?

Okay. Bab sesat tu, aku mengaku aku melampau. Macam tak ada orang lain kan. Hehe.

Tapi, kalau pensyarah cari tu yang lemah semangat aku. Kang tak pepasal dapat cop mohor, penolong tak bertanggungjawab. Uhuk. Sedih aku nanti. Dan kesian kat sayam sayam ni kena pujuk aku. haha.


Esok. Tak kira apa pun, aku nak pergi Shah Alam balik. Sebab, nak ambil telefon bimbit aku dekat Baby. Ceit. Aku suruh pegang kejap je. Ni sampai cilok tak bagi bagi. Tahulah ada pelekat Upin Ipin kat telefon aku tu. Comel pulak tu.



Psst. Siapa nak ajak aku dating sambil tengok Beastly? Kacak gila pelakon utama dia :P


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

28 comments:

aLieF si Muncung ManiS said... BALAS

kak shag sayam,,alief nak gak tgok citer beastly tu....huhuhu...

Ateynmohd said... BALAS

lah . igt kan ilg btol3 . baru nak simpati . heee ~ :) wahh..penolong ketua kelas lah . ade potensi jdi pemimpin neyh . heehehe ~

Unknown said... BALAS

jom2...g tgk..huhu

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@aLieF si Muncung ManiS : Jom sayam kita date ramai ramai ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Ateynmohd : kekeke. Dorang suka pass semua tugas besar kat Shag. Nak buli =.='

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Edy Zaidi : Ayuh! Edy belanja ye sayam ;P

MollyAhmad said... BALAS

untung laa enpon mahal wey!! :P

aku nk reply tade kedit la moy.
cite die cenggini, cecite skit cecite skit *tetibe*

aku tataw mane dtg ayat tu sbb da lame x tgk tv. dr drama kot??
ANYWAY!!,

aritu rumah kene pecah masuk. tade la pecah sgt kot. maybe je masuk sbb ktorang x seda pape. around kul 4 kot kjadian blaku. zzz.

bgn kul 7 aku pasan lappy aku ilang. and bag x bezip tande ade org bukak. purse ilang :[ baru je withdraw duit semalamnye tu. tkilan skit...

3 laptop ilang, sorang ilang hanpon ngn external. haih.

my ic goneeee utk kali ke 4. oijioasjmaskdads

but thankfully, sume selamat. no harm done. just skit traumatize and still wondering camne dorang leh masok safe and sound mcm tu. :\

Woofer Storm said... BALAS

hp sy sayam amik ea??hehee nokia express 5800 sayam tak bgaitau pun..hehehe

ardinihumaira said... BALAS

nak tengok gak cite tu.

pssst henpon tu lawa laaa nak curik la :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@MollyAhmad : Kambeng sayam! Kau tahu HP aku HP ape kan. Lempang laju laju kang.

Kau pahal tetiba pakai ayat rempit weh?

vfyhfvcfvcjavdwgvdwiue!!!! Kali ke -empat dah sayam. Lepas ni kena gila gila punya jaga kot. Sila ingat apa yg dorang cakap kat kita itu hari. OMG OMG! Aku yg tgh cuak lebih neh.

Aku rasa kau kena 'kunci' rumah tu. Bela kucing or ikan or apa apa binatang yg comel. orang cakap, ada binatang, segala anasir buruk susah nak masuk rumah. Termasuk pencuri handal macam tu. Haha.

Okeh. Aku buat lawak paling tidak bodoh kat sini.

Uwaaa~ Habis tu. Mama dan Abah kau dah tahu? Macam mana nak jalan bisnes? Ke memang jalan macam biasa. hehe. Kau kan superwoman ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Aih. Dia ada dua hp ye. Ooo~ Satu utk skandal lah tu.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@ardinihumaira : Curiklah. Tu HP Achie punya. Hahaha ;D Shag pakai hp cikai je. tak ada duit :P

Jom Dni sayam!

n@jwamz said... BALAS

hahaha...seriously igt2 betul2 la ilang...
baru nak tumpang sedey...kew3..
just passing thru (>_<)

Bunga said... BALAS

tertipu bunga ngn tajuk..haha..nasib baik mmg selalu bc habis..haha.

Unknown said... BALAS

huhuhu...shag sayam.tu pun nk berkira.bg je bby enpon tuh.shag beli yg bru.;pp

Miss AZ said... BALAS

sbb ada upin ipin comel kot tu dia lupa nk bagi.. haha! kwn i cakap beastly best.. jommm :)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@n@jwamz : Kekeke. Saspen je lebih ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@bunga : Saja nak uji korang. Nak tengok korang baca habis tak :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@echah mashuri : Alaa~ Baby dah ada HP mahal dari Shag. Uhuk ;'(

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Amirrah Zawani : Mirra! Seriously? Wahhh~ Wajib tengok ini minggu loh macam tu ;D

Anonymous said... BALAS

Tipah tertipu.Tipah tertipu!!

opss! sjak bl jd tipah ni.heheh.chenta ttpu!!haahahh

jom2 tgk cite 2..lama da x g cinema..hukhuk

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Cheritera Chenta : Hahahah :D

Jom sayam! Kita date ramai ramai.

ZannaMazlan said... BALAS

la ingatkan hilang btol2..huhu~~

Thanx beri pendpt...yup!!! zanna akan terus berblogging^_^

Terkini : i luv blogging

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@:: Zanna :: : Keke. Sama sama sayam! ;D

CIK TOM said... BALAS

cantiknya hp...ala jeles la shag bersayam ngan achie....sob3 ;(

Woofer Storm said... BALAS

skndal apa ke bnda ni sayam..hahaa satu tuk fmly,satu untuk member dan kerja..mna leh cmpur2..heee lagipun memang mina simpan hp,ada 2 hp tak guna,stanby je la..cik tom jeles..hahaaaaa

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@CIK TOM : Alamak. Cik Tom ni awek Achie eh. Okeh. Shag tarik diri ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Yeke neh. Boleh caya ke? kekeke :P Pergh. Nak satu sayam!

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot