19 March 2011

Earth Hour 2011 : Marilah kita bergelap yo!



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Ehsan Pak Cik Google

Assalamualaikum, sayam ku semua!

Korang tahu tak Earth Hour tahun ni dah nak dekat dah? Wahh~ Aku tak sabar nak tengok semua negara yang terlibat berada dalam kegelapan untuk tempoh sejam. Macam coolio kot bila dorang switch off kan lampu. Kan kan?

Ke aku yang teruja lebih weh? Jakun!

Untuk tahun ni, Earth Hour akan ambil tempat seperti berikut :

Tarikh : 26 Mac 2011
Hari : Sabtu
Masa : 8.30pm
Lokasi : Negara yang terlibat

Jadi, apa tunggu lagi weh. Jom lah lepak mana mana sambil buat maksiat! Haha. Betul kan apa yang aku cakap. Dah duduk dalam gelap kot! Kan kan. Apahal. Terasa ke weh? Nasib lah. Siapa yang garu bontot tu, dia yang rasa lega. Kan kan?

Shag pengotor siok!


---------------------------------------------------------------------------------------------------



Maaf kepada semua pengikut aku dan pengkomen setia belog ni. Aku mungkin tak dapat nak balas jejakan semalam dan hari ini. Sebabnya, semalam aku tidur kat rumah kawan aku. Nak ulang kaji subjek Management Accounting 2. Sebab, arini ada test dow.

Err. Untuk pengetahuan korang jugak. Entri ini adalah entri berjadual yang telah aku taip semalam pada jam 11.16am sebab kelas Mandarin aku batal. Penat aku datang awal. Haha.

Sila rindu aku lebat lebat ya!




+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

20 comments:

ardinihumaira said... BALAS

;p
earth hour mengundang maksiat...tol juga ni shaq

Miss Yaty said... BALAS

haha...btol gak shag ckp tu...yg penggemar maksiat mmg ske kalau earth hour ni...ihihii...

gudluck for ur test dear :)

Miss Yaty said... BALAS

eh lupe nanti dah free jom join bloglist taufiq tiramisu ye..yaty de tag shag dan pas tu joinlah jugak blog review myung dae :)

Woofer Storm said... BALAS

jgn la kutuk2,takkan tak tahu time tu kita berdua je sayam..apa la sayam ni,malukan diri kita sndri je.heeeehee
patut la tak dtg..ermmm
*header takde ni..sedih sgt2..
tag sayam...ermmmm
http://www.wooferstorm.com/2011/03/giveaway-coklat-by-blog-armiza.html

Unknown said... BALAS

akak tak suka gelap2..
takut penjenayah masuk umah..
cemana tu??

decrewz said... BALAS

Kalau area bandar ada la sikit2 kot yang ikut, tapi kalau kat kg, langsung x ikut..hu3

Prettyvrach said... BALAS

hihi,..lmbat lg tu =)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@ardinihumaira : Kan kan. hehehe ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss Yaty : kekeke. Maksiat ni macam macam jenis tu~ Bahaya!

Thanks sayam!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss Yaty : InsyaAllah sayam! Thanks sebab tag Shag ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : eh eh. Kita kan berlima. Shag bawak Adeq Shag, sayam bawak kawan. keke ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@diana : Duduk dalam rumah, mangga dan kunci rumah ketat ketat. Setel! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@decrewz : Yeke Jai? Shag tak tahu pom :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@miszlullaby : Seminggu je lagi ML kan ;)

Miss AZ said... BALAS

gud luck utk test shag..

earth hour, sama2 lah kita bergelap nti :D

emieysandra said... BALAS

earth hour lgi ramai yg suke ea, line clear je..huhu.

Woofer Storm said... BALAS

berlima?tak best la sayam.berdua je bes...hahaaaaa

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Amirrah Zawani : Terima kasih sayam! ;D Jom kita bergelap, Mirra.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@emieysandra : Tu lah! Tak ada pulak pegawai agama nak cek =.=

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Alaa~ Berdua pun nanti ada ornag ketiga gak ;D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot