26 March 2011

Red Handy Boutique | Blogshop baru weh !



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Ini adalah entri melekat sehingga 26 Mac 2011. Untuk entri terbaru, sila ke bawah. Terima Kasih ;)



Kelik untuk ke sana!

Assalamualaikum, sayam ku semua!

Hari ini, aku nak kongsi dengan korang satu kedai belog atau nama Mat Celup nya blog-shop. Kedai ni baru je bukak. Tak pasti bila. Rasanya teramat lah baru kot. Kan, Zainab kan?

Zainab tu adalah tuan punya kedai. Nak mengorat? Boleh jalan lah sebab aku takkan restui. Eceh. Boleh pulak? Haruslah boleh sebab aku ni Ebuu dia. Umur baru nak masuk 22 tahun dah ada anak yang sama baya. Hebat tak aku? Pastilah hebat. Kan sayam?

Haip. Cerita dah melalut ke laut.

Kawan aku ni, dia ada jual shawls dan inner. Setakat ini. Di sebabkan baru je bukak, jadi stok tidak banyak. Maknanya, siapa dulu dia dapat lah. Lagi pulak, kualiti nya bagus bagus. Memang bukan cap kapak lah kan.

Jadi, sempena pembukaan kedai beliau ni, aku nak ajaklah korang reramai pergi terjah sana dan promote kepada orang lain pulak.

Sayam aku kan? Kalau sayam, pergi lah. hehe. Ada unsur paksaan di situ :P




+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

42 comments:

ardinihumaira said... BALAS

shopping tuk dni skali :D

wahida said... BALAS

ok ok...nak gi terjah ni...( kes dah kena paksa...):P

Cik Yaya said... BALAS

jangan lupa pomot VCO lak pasni!! heheh..nk g terjah butik ni jap

kindergartenlibrary said... BALAS

Jom terjah ..

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@ardinihumaira : Okeng sayam! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@wahida : Hahahaha ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@.cik yaya. : Dah pomot sayam! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@nelly : Ayuh! ;D

R.H.B - Miss said... BALAS

wahhh semua terjah ? nak terjah blog korg jugakkk :)

Myra Jay said... BALAS

Ok nak terjah la.. mana tau berkenan leh trus shoping:)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@R.H.B - Miss : Kau terjah je dorang suma ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Myra Jay : Pergi lah ;D

Woofer Storm said... BALAS

okey,nnti sy promot juga ye sayam..heheeee
sayam komen macm dah tak nak kwan sy je ni saym..sayam,buatkan sy banner,boleh?heheee

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Haha. Merajuk sat je! Kakaka ;D

Okeng! Seminggu siap :P

Anonymous said... BALAS

umur 22 thn dh ada anak erk.....muda lg tu..

Aretikz said... BALAS

Boleh tak saya beli tuk saya? Ahakz..

Entri Lelatest
Baik Si Penjaga Gol?

gigiAriEma said... BALAS

hoho baru jia singgah sana.. cantek2 jugak an shawl dia.. beli lar satu shag.. ngee :)

Miss Yaty said... BALAS

fuhyoo shag tlg promote ke? nak p terjah jugak lah ;)

Woofer Storm said... BALAS

merajuk lagi ke??nak header..hehee
banner nak gak..tamak ni,sayam tak nak bagi ke??lalalalaaa~

Muhammad said... BALAS

shag mamat dah jumpa penganti likwithin..
nnti mamat buat tutorial..
sebab mamat baru lepas buang linkwithin..
sebab bnda yg mamat jumpa ni lagi ringan dari linkwithin..huhu

Muhammad said... BALAS

shag..jom join..review blog..untuk shag

http://luahan-hati-matika.blogspot.com/2011/03/jom-join-blog-review-myung-dae.html

Woofer Storm said... BALAS

tag sni..heheee

http://www.wooferstorm.com/2011/03/1st-travelog-contest-usahawan-muslim.html

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@? Mr.IX ? : Keke. Lek ah. orang dulu dulu 18 tahun dah ada anak ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Aretikz : Boleh boleh. Bak sini duit Atik dulu ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@gigiAriEma : Haip. Gigi lah beli dulu ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss Yaty : Terjah jangan tak terjah ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Boleh. Tapi tunggu lah. Lama sikit ;P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Matika : Yeke Mat sayam? Bagus. Nt Shag rujuk ye ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Matika : Pergh~ Dah dua orang tagged neh ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Gila ramai tagged ;P

Cik SCC said... BALAS

sayam..
hadiahkan satu untuk madu yg ni boleh??
*wink3*

hahaha

Unknown said... BALAS

salam :)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sicomot-comel : Bak sini date birth SCC! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@salwaismail : Hai! ;D

CIK TOM said... BALAS

cik tom nak terjah la...nk tgk pe yg best ada kat sn..thanks share link tue ^_^

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@CIK TOM : Terjah lah kedai baru tu. Sebab baru tak ada banyak sgt barang ;D

Sama sama sayam!

Cik Puan Sofia said... BALAS

nice shawl...1st read ur blog..mmg best...anyway i follow u..jom xchange link ya...

Hati Batu said... BALAS

mmg cam ad unser paksaan d situ..ahaha =P

Amalia Izzati said... BALAS

sayam ah, nak klik ni :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Cik Puan Sofia : Alamak. Shag lambat terjah sini ;'(

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Hati Batu : Kekekeke :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Amalia Izzati : Yay. Terima Kasih sayam ;)

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot