08 March 2011

Tak tahu nak tulis apa sebab mata sakit dan kerja banyak.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Assalamualaikum, sayam ku semua!

Esok aku ada test, tapi tak baca lagi.

Esok aku kena hantar satu assignment, tapi tak siap lagi.

Esok aku kena hantar rangka proposal, tapi aku tak ada idea.


Aku nak masuk tidur sekarang sebab mata dah lemah sangat, tapi tak boleh sebab kena selesaikan perkara perkara di atas. Uff!


Itu sahaja aku nak cakap dalam entri ini.



+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

21 comments:

Cik SCC said... BALAS

alololo..
ciannya sayam..

get rest okeyh ;)

Syat0za Zai said... BALAS

puan besaq! :D hehhehe..

nyte kak! jgn lupa anto proposal..:P


blog dah berubah woh :D

najihah sahami said... BALAS

ololo...abaikan je tu semua..dh, p masuk tdor..hahaha

Woofer Storm said... BALAS

jgn tension2 sayam,maaf semalam tak dtg bw..update entry pun malas dah skg ni..ermm

sayam,tag awk..hehee
http://www.wooferstorm.com/2011/03/jangan-pandang-camera.html

Anonymous said... BALAS

tak tau nak tulis per yer.....hahha! kan dah berjaya tulis satu entry ..yeay!!

Bunga said... BALAS

sama la..kena anta malam ni..tapi sampai skrg pom lum buat g cym..hee..

Aretikz said... BALAS

Kesimpulannya.. sekarang mesti sikit lg nak siap setakat kone ini muncul.. kan? ahakz..

tiafazunia said... BALAS

plg xske buat asgment, lg2 klu menimbon! =.="

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sicomot-comel : Kesian je ke sayam? Meh lah belanja Shag Beastly :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Syat0za : Esok kena hantar rangka kat president. Tapi tak buat pape. Camne neh Zai sayam?

Tulah. Lama sgt tak mai sini!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@najihah sahami : Baca je komen Mish, Shag terus masuk tidur woh! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Merajuk kot! Uhuk ;'(

Okeng. Masuk bookmark ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@TAYAR PANCIT : Terima Kasih ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@♕ Mr.IX ♂ : Sebenarnya, Shag tak nak buat entri kot. Sebab, sangat penat. Tapi, sebab korang2 yang comel, Shag gagah jugak taip entri neh :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@bunga : Give me five sayam! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Aretikz : Haha. Sikit lagi tu rasanya jauh lagi :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@tia : Shag skrg menimbun dgn test =.='

kindergartenlibrary said... BALAS

Rehat2 ..
=)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@nelly : Minggu ni tak boleh rehat ;'(

Woofer Storm said... BALAS

maaf syg...sllu dah mlas skg ni
leh bagi smngt tuk sy ke sayam??ehheeee

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Nanti Shag kasi kata kata semangat ye sayam! ;D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot