20 March 2011

Display Card rosak | Ganasnya Shag Yahaya.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




COMPAQ Presario V3000;
Qualitz sayam.

Assalamualaikum, sayam ku semua!

Pergh~ Hampir seharian aku tak pegang komputer riba aku. Semalam punya entri pun aku buat berjadual kan. Lepas tu langsung tak jenguk sini.

Jangan lah sedih. Aku ada sebab kot.

Aku cuba online kat Mekdi Bangi. Malangnya, komputer riba aku tak boleh on. Argh~ Aku mengamuk kejap kat Mekdi. Sampaikan, cerita Hindustan tu yang jadi mangsa aku. Tempat aku memaki hamun. Padan muka!

Balik rumah suruh Abah cek.

Rupanya, display card rosak. Aku tak tahu lah masalah terperinci. Sebab, kalau Abah terangkan pun aku bukannya paham sangat. Angguk je lebih. Keke. Mama cakap pasal komputer riba aku dah lama hidup. Jap nak kira.

Oh. Hampir 3 tahun 9 bulan dah komputer riba buatan Compaq tu hidup dengan aku rupanya.

Lama jugak kan. Selama tu, tak ada apa pun aku tukar. Semua yang lama punya. Tuan yang baikkan aku? Jaga dia dengan baik sekali. Cece. Bab masuk bakul angkat sendiri boleh bagi aku kot!

Esok kelas satu macam biasa. Ingat nak beli bag baru dan terus mencari bingkai kaca mata aku tu.

Jadi, selamat malam semua!


Mari terjah Facebook Shag Yahaya; Cahaya Yahaya.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

22 comments:

Anonymous said... BALAS

laptop ix baru 2 thn lebih..masih bernyawa lagi ni..xtau la kang tetiba nazak..

p/s: ix sayam?? haha...tersengih jap..

Aretikz said... BALAS

memang suruh beli baru.. haha.. kan sayam?

p/s : Amende sayam tu sebenarnya? haha..

Saya Tak Pernah Burukkan Awak, Kenapa Nak Burukkan Saya?

apdm said... BALAS

salam

suruh abah beli baru..hehhe

deCrewz said... BALAS

Guna duit nuff beli baru.. :)

Woofer Storm said... BALAS

beli baru sayam..yang lama sy repair tuk syama..yag baru bagi sy tau sayam..blh kan mcm tu??haaaaaa

aLieF si Muncung ManiS said... BALAS

kak shag sayam..beli baru..beli yg apple..huhuhu..yg lama ni bagi alief..kidding

Bunga said... BALAS

dah lama dah shag dan dia bersama..hhehehe,,bunga xsampai setahun g..haha..

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@♕ Mr.IX ♂ : Wahh~ Baru je lagi. keke. Jom tukar nak sayam?

p/s : Itu lah tujuan utama!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Aretikz : Tak nak yang baru! Uhuk ;'(

p/s : Sayam itu nama manja bagi sayang. Ada okay tak? hehe.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sissyira : Err, Abah memang nak beli baru. tapi, untuk Abah. hahaha ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@deCrewz : Duit Nuff Shag tak sampai 10 hinggit lagi. Nak tunggu mahu jadi harta pusakan je duit tu :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Senegal lah sayam neh! Tentu saja tak boleh! Bluek~

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@aLieF si Muncung ManiS : Apple ada je kat rumah. Cuma laptop dari brand Apple tu yang tak mmpu beli :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@bunga : Fuyoh! Baru gilos. Jom tukar nak tak sayam? ;D

Ellen said... BALAS

ganasnya adik ni....amacam cara merosakkan benda ni..hahhaaa

CIK TOM said... BALAS

beli yg baru shag syg...rs kalau baiki mahal jgk kot..baik beli yg baru...pujuk r ayah..heheh ;)

Mohd Hazwan said... BALAS

apa lagi shag beli la baru hehe

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Ellen : Caranya, bela lah laptop tu lebih dari 3 tahun lepas tu tunggu je card tu berkarat :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@CIK TOM : Kan kan. Tapi, Shag sayang lah nak ganti. Laptop ni best! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@HAZWAN17 : Hazwan belikan! ;D

Miss Yaty said... BALAS

yaty dah add fb shag ;)


p/s: beli lah lptp baru kalo dah terok sgt sayam...

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss Yaty : Yay! Sayam Yaty ketat ketat ;)

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot