16 March 2011

VCO : Virgin Coconut Oil.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)






Ehsan Yaya sayam ;)


Assalamualaikum, sayam ku semua!


Komputer riba aku makin parah kot. Lembab nak mati. Lepas tu, setiap kali switch on, kena restart berjuta juta kali. Grrr~ Ada sesiapa nak format dan lepas tu install semua benda termasuk Windows 7 dengan percuma dan pantas?


Tak pun sila belanja aku komputer riba yang baru. keke :P


Hari ini, aku nak cakap pasal VCO atau nama dalam IC nya, Virgin Coconut Oil atau nama Melayu nya, Minyak Kelapa Dara. Pernah dengar? Aku baru je dengar pasal benda ni. Tahu pun dari blogger comel, Yaya sayam neh. Sebab, dia adalah agen untuk produk kecantikan neh.


Apa itu VCO ?
Minyak Kelapa Dara adalah minyak yang di proses tanpa penggunaan haba atau kimia di mana struktur asala dalamannya dapat di kekalkan seasli-aslinya. Lepas tu, aku malas nak taip. Haha. Boleh tak? Oh lupa benda penting. VCO ni kira macam satu supplement lah. Tapi, yang murah punya.


Berapa? RM39.90 je. Kalau masuk caj pos, RM 7, jumlah nya korang kira lah sendiri. Malas aku nak cari kalkulator. Haha.


Apa VCO boleh buat ?

  • Melegakan pernafasan
  • Melawaskan pembuangan air besar dan kecil
  • Meningkatkan kadar metabolisme pada seluruh tubuh
  • Memusnahkan organisma perosak seperti virus dan bakteria dalam usus
  • Mengurangkan keadaan mudah lapar
  • Mengurangkan kandungan lemak badan
  • Mengurangkan risiko sakit jantung
  • Mempercepatkan penggantian sel-sel mati
  • Menghilangkan parut
  • Melembapkan kulit
  • Haid menjadi teratur
  • Mengatasi menopous wanita
  • Sesuai untuk ibu yang hamil untuk mengatasi kesuburan wanita, lebih bertenaga (testimoni CPM)
  • Dan banyak lagi!

    Bukti benda ni berbaloi baloi di beli ?
    Rasanya, korang boleh terjah sendiri belog Yaya sayam dan baca semua testimonial yang di pos oleh beliau. Sebab, Yaya pos semua testimonial tu lah aku tergoda nak beli. Semangat gila kot! Dan, VCO aku dah sampai tengah hari tadi. Maka, aku akan mula makan malam neh.




    Wahh~ Tak sabar nak tunggu muka jadi bertambah comel!



    Nak beli? Cepat lah terjah belog :





    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



  • Dah habis baca entri ?
    Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
    Terima Kasih ;)
    =============================================================================
    Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
    =============================================================================

    20 comments:

    Morey Factory Outlet said... BALAS

    Uik, mcm menarik je VCO ni. hoho

    R.H.B - Miss said... BALAS

    aku da lame cr ubat nie. thanks momoy. kan aku ade mslh haid. so zahir suggest aku makan nie. :) alhamdulillah. tq bambam

    Woofer Storm said... BALAS

    nak beli gak la..nak juga jdi comel sekejap sayam..hahahahaaaaaa

    R.H.B - Miss said... BALAS

    @http://www.blogger.com/profile/12215292394263487836 jangan jadi kejap je. jadi forever. yang kekal :) kan best

    Cik Yaya said... BALAS

    hahaha..thanks a lot shag!! i lebiu so much~ HEHE..kalau nk beli leh email yaya ye babygorjes@gmail.com

    Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

    @AnisZahra : Menarik gila sayam! Jom lah beli jugep ;D

    Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

    @R.H.B - Miss : Oh. Asal tak cakap kat aku. Aku kan suka makan ubat. Hahahha ;D

    Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

    @Woofer Storm : Haa. Jom sayam! ;D

    Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

    @R.H.B - Miss : Hahahahahahahaha ;D

    Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

    @.cik yaya. : Nt kalau okay dengan Shag, nt Shag pomot kat U ;)

    decrewz said... BALAS

    Boleh try jugak tgk kesan cemna...

    Unknown said... BALAS

    VCO juga sesuai untuk pondan2...huhu

    Bunga said... BALAS

    leh makan ke ni..

    R.H.B - Miss said... BALAS

    just bought it and will get it by tomorrow ? hihi so excitedddddddddddddddd !! woooooooohooooooooo

    HERNEY AQILAH said... BALAS

    kita pon mkn suplement ni..
    so far ok la jugak..hehe

    Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

    @decrewz : Try lah Jai! Kekeke ;D

    Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

    @Edy Zaidi : Mana Edy tau? oooooo, ada member pakai eh? Kaka :P

    Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

    @bunga : Boleh je. Shag dah makan pom ;D

    Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

    @R.H.B - Miss : Gilos cepat kau! haha ;D

    Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

    @♥ LULU ♥ : Gimme five sayam! ;)

     

    Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
    (c)Copyright reserved by Shag Comot