06 March 2011

Bila specky nampak macam coolio.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Rupa aku lebih comel dari ni okay!
hahaha ;D

Assalamualaikum, sayam ku semua!

Tetiba nafsu aku nak pakai kaca mata dah datang menyerang kembali. Penyakit ni dulu dah datang sekali waktu aku darjah enam dulu. Dan aku berjaya buat satu kaca mata. Walaupun waktu tu, mata aku tiada cacat cela selain sepet.

Tetapi malangnya, kaca mata tersebut hanya menjadi perhiasan di almari barang aku je. Sebab, bila pakai, kepala aku pusing. Dari situ, bermula lah zaman migraine aku yang kian teruk. Cehh. Salah kan kaca mata bila aku dapat migraine. Haha.

Sungguh aku tidak matang.

Hampir 10 tahun aku meninggalkan isu kaca mata tu. Kali ini, nafsu tu datang semula. Kali ni, nak salahkan doktor yang cek aku waktu aku buat pemeriksaan kesihatan nak masuk UiTM dulu. Kononnya.

Dia cakap, aku memang kena buat kaca mata. Bila aku jawab, kepala aku pusing. Dia jawab buat dekat kedai sekian sekian. Okeh.

Terima kasih doktor sebab dah menaikkan nafsu kaca mata aku. Haha.

Merah tu macam chun je.
Tapi, merah jambu macam coolio jugep.

Pelan aku, nak cari bingkai kaca mata seperti di atas ini. Ada sesiapa nak di mana mana kedai tak? Tak kesahlah kat kedai shades murah kat TS ke, Petaling Street ke. Tak kesah. Sebab, bingkai je kot. Dia punya lens memang aku buat kat kedai jugep.

Penat dah aku cari kot. Yang aku jumpa jenis yang bawah ni je. Dah tu, warna hitam atau putih je aku jumpa. Tak ada ke ungu ke, merah jambu ke, jingga ke, kuning ke. Menarik sikit orang tengok aku. Haha. Ni asyik hitam dan putih je. Tak coolio sangat.


Sesiapa yang jumpa bingkai kaca mata yang coolio dan di jual dengan harga bawah RM20 sila bagi tahu aku ye.


Psst. Setiap hari, kuasa silau aku makin giat naik. Grr~



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

10 comments:

Arol Mubin said... BALAS

Hamboih Cik Shag! Bergaya sungguh nak pakai bingkai macam tue. Hehehe. ;D

emieysandra said... BALAS

siyes u nk pkai sme cm design ats tu..sgt chuuumil!!

;)

.cik yaya. said... BALAS

salam shaq, ttg order vco tu leh email yaya ye babygorjes@gmail.com

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Arol Mubin : Hidup harus bergaya. Kekeke. Ada jumpa tak Arol sayam?

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@emieysandra : Sangat serious lah Emiey. Sgt coolio kot design dia. Hehehe.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@.cik yaya. : Okeh sayam! ;)

Woofer Storm said... BALAS

amik je spek sy sayam,demi sayam semuanya free..hehee

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Tapi tak coolio!

Ooooo~ Dia pakai spek rupanya ;)

Cheritera Chenta said... BALAS

wah...sangat santik..pink colour..i like.hikhik
kalu shag da dpt nk pjm leh x?ngee~

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Cheritera Chenta : Boleh boleh! Seminit Sepuluh hinggit ;D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot