01 March 2011

Sayam mana nak pujuk kalau Shag Yahaya merajuk ?



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Gila ganas kalau aku merajuk gaya neh ;D

Assalamualaikum, sayam ku semua!

Haa, amek korang. Aku kasi tajuk panjang lebar kali ni. Sebab, kalau kontot, aku tak pasti korang paham. Aku pun tak paham sebenarnya. Haha.

Jadi, aku buat panjang panjang. Ni dah gaya si SAYAM seko ni punya stail kot. Suka sangat tulis tajuk entri panjang panjang. Lalu, menggambarkan keseluruhan entri sudah. Haha.


Apahal mukadimah aku hari ini tersangat panjang? Durr. Mari terus dengan isi entri.

Kalau aku merajuk siapa nak pujuk? Sayam? Atau sayam? Atau sayam? Atau sayam? Meh lah pujuk aku meh. Aku nak merajuk neh.

Eh, bukan bukan. Aku bukan nak merajuk sebenarnya. Tapi dah merajuk pun. Sebab, aku ter-sedih dan ter-nangis bila dengar dan tengok video kelip sayam aku ni nyanyi lagu Setiap Masa ni. Tapi dalam versi bahasa Inggeris lah.




Everytime - Britney Spears

Notice me, take my hand
Why are we strangers when
Our love is strong
Why carry on without me

Everytime I try to fly, I fall
Without my wings, I feel so small
I guess I need you, baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, it's haunting me
I guess I need you, baby

I make believe that you are here
It's the only way I see clear
What have I done
You seem to move on easy

And everytime I try to fly, I fall
Without my wings, I feel so small
I guess I need you, baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, you're haunting me
I guess I need you, baby

I may have made it rain
Please forgive me
My weakness caused you pain
And this song's my sorry

At night I pray
That soon your face will fade away

And everytime I try to fly, I fall
Without my wings, I feel so small
I guess I need you, baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, you're haunting me
I guess I need you, baby

Serious weh. Aku nangis, eh tak. Aku ter-nangis atas bas tengah hari tadi. Sebab, bas tu tetiba pasang video kelip Britney Spears. Lagu Everytime pulak tu. Memang syahdu habis lah kan. Habis ke-macho-an aku hari ni.

Tapi, tadi tak ada siapa nak tumpangkan bahu. Warghhh~ Waktu waktu macam tu lah ingat semua benda waktu zaman mentah dulu. Cehh. Macam dah matang sangat je aku sekarang neh. Ceet porah!

Esok esok, kalau aku menangis atau merajuk, korang pujuk aku boleh? Hehe ;D



Psst. Macam lah korang tahu bila aku sedih dan merajuk kan. Kakaka :P



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

34 comments:

Myra Jay said... BALAS

Hehee, dah jangan majuk2 lagi ye.. Meh nak pujuk.. ala la la la muchuk :)

iwan_dextrous said... BALAS

alalallalalal..meh cini meh.hahaha

Cik SCC said... BALAS

alaaa shag mucuk3..

meh sini SCC bg pinjam bahu..
keh3

kindergartenlibrary said... BALAS

pujuk shag cepat kalau shag merajuk !! hahahaha

Woofer Storm said... BALAS

nak pujuk sni la,.boleh??hehee shag.cool je.sy mls dgr lagu sdih2 ni lagi2 bila sorg2..ermm

cool sayam^^

najihah sahami said... BALAS

kalau shaq nk dipujuk, shag seru nama mish 3x eh. hehe...

Abuya Hayat said... BALAS

Off topic...
Thanx mem pasal....
Letak lirik lagu dalam iframe yang lawa tuer...
Saya curik yer....
Jenuh saya dok carik camner nak wat, sampikan kene guna soho...
Thanx... XD
^Bole kira pujuk ker camner?^

Bunga said... BALAS

pujuk cepat shag sebelum bunga p pujuk..haha..

apdm said... BALAS

salam

janganlah majuk nnri cepat tua...heheh

Miss AZ said... BALAS

suka jugak lagu britney tu dulu..
mmg syahdu :)

Kak Amy said... BALAS

alahai jangan la merajuk nanti cepat nampak tua tau..

ardinihumaira said... BALAS

kalo majuk dni siram dengan air kopi nak? haha lariksss

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Myra Jay : Yay! kak Myra sayam pertama mai pujuk. Suka suka ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@iwan_dextrous : Meh p mana tu? Tak nampak jalan daa~ hahaha ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sicomot-comel : Wow. Ada bahu dah. Terima Kasih sayam. lepas ni Shag nak merajuk/menangis Shag tarik bahu SCC ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@nelly: Haha. Harus tu! Sbb kalau tak boleh jd lama rajuk Shag ;P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : hek eleh. main tipu mana boleh sayam! Kena dengar lah amik feel sama sama. Nangis sama sama. Baru coolio! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@najihah sahami : Pergh~ senang nye! Nt Shag cuba amalkan ye Mish sayam ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Abuya Hayat : Off topic jugep lah. Sama sama Buya sayam. Err, sbnrnya, Shag tak paham pun. Apa tu soho? Kaka :P

Boleh lah tu ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@bunga : Kalau Bunga pujuk kompem ada bunga kan? Shag nak bunga ros kaler purple campur dgn kuning! ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sissyira : Yeke? Alamak alamak. Kena beli masker jugak. Kena tegangkan balik kulit merajuk smlm. Haha ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Amirrah Zawani : Kan kan. Sgt sedih. Awww. Eh salah bunyi. Uhuk ;'(

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Amy Syaquena : Kak Amy pun cakap tua jugak. Jgn lah cakap. Doa tu o.o

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@ardinihumaira : Siram dalam mulut Shag nak lah! Keke ;)

aLieF si Muncung ManiS said... BALAS

kak shag sayam,,alief akan pujuk kak shag sayam..alief kan sayam kat kak shag..so,alief taknak tgok kak shag sedih..huhu..

kindergartenlibrary said... BALAS

haha ..ni kalau shag merajuk kena belikan mainan banyak-banyak ...hahaha

Woofer Storm said... BALAS

mainan apa tu cik nelly..heheee anak ptung barbie boleh?eehee

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@aLieF si Muncung ManiS : huhu. Belanja Big Mac dah cukup! Keke. Tak pun esok jom date? Tgk Beastly. hehe.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@nelly : Mainan apa sayam? Shag tahu main batu seremban jep :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Cehh. Dia pulak yg demand. Siapa yg tgh merajuk neh? Keke.

aLieF si Muncung ManiS said... BALAS

wahh..jauh la kak shag..alief study kat kelantan..kalau alief ada sayap kan bagus..boleh terbang ke situ...wahh..enjoy with kak shag sayam..best...huhu

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@aLieF si Muncung ManiS : Kelantan? Wahh~ Apasal tak cakap. Kalau tahu, Shag p study kat Kelantan tu. Keke. Kononnya lah. Dapat tapi tolak :P

Yay! Terima Kasih sayam!

aLieF si Muncung ManiS said... BALAS

kak shag sayam,kat kelantan ni tak ade panggung wayang..huhu..tapi,okay la..kelantan ni sesuai utk student yg study medic macam alief ni..hheehe..

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@aLieF si Muncung ManiS : Tahu. Sebab tu Shag tolak study sana. Panggung wayang plus karok tak ada jadi alasan kuat Shag tak nak p sana aritu :P

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot