20 March 2011

Akaun Facebook Shag Yahaya | Penulis rasmi Woofer Storm dah tua lah! ;D



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Ehsan carian dari Pak Cik Google punya album.

Assalamualaikum, sayam ku semua!

Setelah puas melawan nafsu, akhirnya aku kalah. Adoi adoi.

Apa yang aku kalah? Apa nafsu aku? Argh~ Sayam ni mesti dah tahu kan. Sebab, dialah puncanya. Cececece. Tak adalah. Tapi, dia salah satu sebab lah jugak aku daftar akaun baru untuk Facebook. Banyak sebab lain yang membawa aku daftar lain untuk akaun Facebook neh. Tak perlulah aku bagi tahu kat sini ;)

Ya, saya sudah punya akaun Facebook yang baru! Sila tepuk tangan anda semua.

Nak tambah aku sebagai kawan korang? Sila lah ke SINI. Jangan lupa sebutkan nama belog korang dan kalau boleh kasi je sekali korang punya URL belog. Pasti nama Facebook korang lain kan? Macam aku. Cahaya Yahaya.

Kenapa Cahaya Yahaya? Sebab aku tak boleh daftarkan Shag Yahaya. Jadi, aku gunakan nama samaran aku yang comel tu. Keke.



------------------------------------------------------------------------------------------------------



Hari ini, Cikgu Shag Yahaya nak ajar macam mana nak ucapkan selamat hari jadi kepada insan tersayang selain daripada tulis karangan cinta panjang panjang. Jadi, mari teruskan membaca!

Kalau tak silap Cikgu, hari ini . . .

HARI JADI ke 23 ACHIE SAYAM ! ! !


Err, tak tahu nak cakap apa. Jadi, Cikgu buat kad paling buruk dalam abad kehidupan manusia neh. Khas untuk Achie sayam je. Maknanya, orang lain tak boleh ambil lah. Nak jugak, sila lah kasi tahu hari jadi korang bila. Ada masa Cikgu kasi. Keke.

Kalau tak sabar sangat, mintak kebenaran dari Achie untuk ambil kad hari jadi tu ;)

Ucapan kontot : Moga aman sejahtera dan hidup di berkati Allah SWT. AMIN! Lagi satu, moga pertalian kita berkekalan. Ceh. Ayat penuh makna tersirat siok. Keke.



Psst. Sayam dah tua lah. Jom kahwin! <-- Sekali lagi ayat penuh makna tersirat.


Haa. Macam tu je dah boleh. Senang kan? Hehe. Okay, Cikgu nak minta diri dahulu. Dah lewat malam lah pulak. Tak awet muda lepas ni Cikgu. keke. Selamat beramal!


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

27 comments:

Tok Esah said... BALAS

yeah!! shag dah ada fb!!! hahaha nak add lah!!

Anonymous said... BALAS

x jupe lak cari cahaya yahaya.. try la add Ixbarr Abdullah..gerenti jupe...

Cik SCC said... BALAS

yeah..
sayam !!!

addlah SCC ^^

Cik SCC said... BALAS

http://www.cikscc.com/2011/03/hepi-bday-prince-achie-d.html

Woofer Storm said... BALAS

laaa,syam ni buat nak ngis je la..ermmmm ni yang tak tahn godaan ni,heheee
laa,jgn la smpi suma entry nak komenm,cian kat awk tu sayam.sy oke je sayam..sy cool ni..hehee thank sayam,

Woofer Storm said... BALAS

sayam,jgn gatal2 dgn tok esah tu..dia tu miang2 skit,nama je tok..heheeeee

AinSayang said... BALAS

wokiee!! ain suda add!! yihaaaa!!!

Cik Semut... said... BALAS

pergh..da ader mukabuku ...tahniah2!!
xdapek den nak add,sbb xdop fb..wuwuwuwu..

Bunga said... BALAS

bunga pom ada buat FB..tapi xaktif..haha..sbb suka layan blog g..hahaha..

Unknown said... BALAS

shag sayyangggg!!!!
maaflah komen ini tiada kaitan dgn entry..tp jgn risau..entrynya udah di baca! hihi :D

sayyanggg!!
mwah2! sejuta kali mwah!!!
tq sayang sbb sentiasa dtg bersihkan sawang kat belog kak dila! :D
eyh..bile mau jmpe nih?? duduk dekat2..tp tak penah jmpe lg.. takleh jadik nihh...haih.

sayyyyangg... akak dh jumpe deqdeq! :D hiiiii..:)

Woofer Storm said... BALAS

tag kat sni sayam..

http://www.wooferstorm.com/2011/03/hanim-buat-bloglist-betol-ke.html

R.H.B - Miss said... BALAS

ahahaha. bontot tak bontot ah kan. ikut ske aku la. takkan la aku nak pggl kau moy pdhal yang laen sme kenal kau as shaggy. aha
eyh shaggy cm sesuai utk nama bontot kau. setaillll

oh really ? hopefully aku pun ade kesan. amin.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Tok Esah : Laju gila Tok sayam add Shag ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@♕ Mr.IX ♂ : Pulak. Kan Shag dah kasi link. Keke. Tak pe, Shag dah add pom ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sicomot-comel : SCC punya apa? Bak sini ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sicomot-comel : Amboi. Madu semua buat entri khas tu ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Hahaha. Suka hati gua lah! Nak merajuk =.='

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Alaa~ Shag dah bersayam dengan dia dulu. Hahaha ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Ain Abia : Amboi. Sungguh laju!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@miss nailofar... : Pulak. Haha. Shag buat pun sebab belajar ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@bunga : Jom sama sama tidak aktif B sangat ;P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@luvYOU : Jom. Weekend neh! ;D

Bapak pendek Shag balas :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Wahh~ Bertambah hutang :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@R.H.B - Miss : Panggil je. Nahh~ Budak belog kenal aku as Shag. Budak sekolah kenal aku as Shaggy. Budak kolej dan UniKL kenal aku as Moy =.=

CIK TOM said... BALAS

br cik tom nak add shag..rupenye shag dah add cik tom..thanks yunk..hehe....

sweet je ucapan tue..ajak achie cpt2 sikit kawin..hahahha ;p

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@CIK TOM : Yeay. Shag kan semangat :P

Manis macam gula gula kapas! Haip. Achie yang kena ajak Shag ".

Nisa Greennnpanda said... BALAS

dtg bc entry yg nie, haha.. XD
(xde keje jap....)

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot