17 March 2011

Giveaway : Dunia Ayu: First Giveaway



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Kelik untuk ke sana!
Shahhhhhh~


Assalamualaikum, sayam ku semua!

Hari ini, aku nak sertai satu aktiviti yang dah lama gilos aku tak sertai, Giveaway. Aku rasa dah lama gilos si sayam aku ni jemput. Baru hari ini aku ada masa nak sertai. Ececece. Padahal saja tunggu hari terakhir aktiviti ni di jalankan. Ceit!

Tak nak cerita panjang lah. Bosan!

Okay. Mula mula sekali, Shag nak cakap ada masalah lah dengan belog Ayu sayam. Sebab, ada Malware Warning di terima dari belog Ayu neh. Katanya, belog Ayu sayam ada senaraikan hafizpunyadrama.blogspot.com. Jadi, sila buang apa apa benda yang berkaitan dengan belog itu. Tak tahu apa masalah. hehe.

Kedua, pasal kepala belog iaitu, header. Terasa berat kejap. Cantik tu memang meletup lah. Mungkin Ayu sayam boleh kecikkan saiz header tu? Macam mana tak pulak Shag tahu. Kakaka. Mungkin boleh tanya bro Otomen kita, Hamzah Ian. Sebab, nak tukar macam sayam sebab CHUN siok.

Ketiga dan mungkin yang terakhir, sidebar. Mungkin, Ayu  boleh gunakan satu sidebar je. Kiranya, guna template 2 columns je cukup. Tak ada lah nampak serabut. Nak kasi kemas lagi sidebar tu, letak jelah widgets yang penting seperti Followers, Blog Achieve, Blog List. Yang lain nak masukkan boleh, cuma kena kemaskan guna tutorial dari Cik Tom ;)

Cukup kot tiga Ayu sayam? keke.

Di sebabkan Shag sertai di saat akhir, boleh tak syarat ke empat di kecualikan? Tak kan nak jemput orang padahal aktiviti ni dah nak habis. Kan kan Ayu sayam?



Jom ke rumah Ayu sayam :





++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

10 comments:

-✿ Ayu ✿- said... BALAS

accepted!!!
thanks sayam for the comments...
hehehe... nt ayu betolkan balik nt...
psl header tu...ayu tak sempat lg nak wat yg baru... tgh tgu header free dari shag kot...ngeee~~~

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@-✿ Ayu ✿- : Alhamdulillah. Hahaha ;D

Okeng! Wargh~ Shag tak reti design header. Belog Shag pun berat actually. Kakaka :P

Muhammad said... BALAS

hehe...good luck shag..nnti dapat hadih kongsi aw..hehe

Woofer Storm said... BALAS

smpai hati tak tag org,mencik laa....ermmm
takpe,nak merjuk la pas ni sayam...

Woofer Storm said... BALAS

btul2 merjauk ni..cpt pjuk..hahaaaa

Muhammad said... BALAS

haha....woofer2...kenapa nk merajuk ni???hehe sebab tak tag..

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Matika : InsyaAllah Mat sayam! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Merajuk lah. poyo je. lepas tu rindu sakan :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Pergh~ Siriyes.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Matika : Biarkan dia. Achie tu memang. Suka merajuk. Hahhahaha ;D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot