10 March 2011

Marilah mengundi, undi Shag Yahaya!



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)


Ini adalah entri melekat sehingga 10 Mac tepat jam 12 tengah hari.


Assalamualaikum, sayam ku semua!

Wargh~

Okay. Mukadimah je aku dah menjerit. Ada apa kedehal neh? Tertanya tanya kan korang? *Kening double jerk aku wajib ada* Hehe. mari lah kita baca sampai habis supaya korang paham dan jelas serta akan menolong aku dalam hal ini.

Nampak gambar di atas? Jadi, tak kan tak paham lagi kot? 

Tadi, aku jalan ke belog sayam aku. Dia tengah berkempen. Terkejut aku siok. Dah mula ke kempen mengutip derma bagi memenangi satu kontes, 'Pencarian 10 Belog Tercantik Pilihan Blogger 2011'. Mengah kejap aku taip tajuk kontes tersebut. Hehe.

Jadi, lepas cari dan semak nama aku di belog 2dayblogger, aku pun nak berkempen jugak! Mari lah mengundi, undi aku! Marilah mengundi, undi Shag!

Cara mengundi aku?
  1. Pergi belog ini :  2dayblogger.com [kelik]
  2. Copy http://shagcomot.blogspot.com
  3. Kelik butang f3 di keyboard korang. Lalu paste.
  4. ENTER sebanyak DUA KALI !
  5. Tandakan kotak tu.
  6. Kelik butang VOTE !
  7. Boleh lah bagitahu aku korang dah undi.
  8. Siap !
  9. Lupa. Jangan lupa bagi tahu kawan korang undi aku ye :P
Sangat senang bukan? Aku dah kasi cara mudah kot nak undi aku. Jadi, apa tunggu lagi? Moh lah korang semua pergi ke belog 2dayblogger dan mengundi, undi Shag!

Moga bertuah ye kepada semua sayam aku yang sama sama sertai ;)


Psst. Setakat ini; jam 6:40pm, 4 Mac 2011; aku di tangga ke TUJUH BELAS. Jadi, di minta jasa anda untuk naikkan nama aku.

Hahaha. Ada bunyi paksaan tak di situ :P


Kepada 7 orang tersebut, terima kasih di ucapkan atas undian anda ;D

Tarikh Tamat Undi :
10 Mac 2011
12 tengah hari



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

53 comments:

Anonymous said... BALAS

Shag, da vote.tp sy xto la nk copy n paste 2.sy juz klik pd kotak 2 ja.boleh ke cam 2?ngee~

Unknown said... BALAS

ok dah undi..nak main tipu pun boleh ni..macam yang menang blog pilihan malaysia tu...

mizayusof said... BALAS

wah! tahniah shag :)
good luck :)

Call me, Eyka said... BALAS

done, satu undian utk dia =D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Cheritera Chenta : Haha. Boleh je. Tu saja nak karang bagi banyak isi entri neh :P

THANKS sayam!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Edy Zaidi : Tu lah kan, bro! Dorang neh suka pulak buat undi undi. Sebab boleh tipu. Sobs ;'(

Terima Kasih, sayam!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miza Yusof : Terima Kasih, Miza sayam ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@eykameow : Woah~ Terima Kasih, Eyka sayam! ;D

emieysandra said... BALAS

gudluck dear!!

myzaali said... BALAS

gudluck shag! hehehe :p

Woofer Storm said... BALAS

balik kerja nnti baru undi k,penat nak tidur dlu syam..jgn hairan,coz cuma malam mampu bw dgn lancar walupun lmbat ckit..heheee

jom undi sayam ketat2..heheee

Miss Yaty said... BALAS

yaty dah vote shag dan jai dah semalam! gudluck taw dear :)

AM said... BALAS

Arol nak undi Shag tapi tak boleh. Sebab sebelum nie Arol dah undi kawan blogger lain. Ingatkan boleh undi lebih daripada 1 blog, dah cuba tapi tak boleh. :'(

apdm said... BALAS

salam

maaf lah akak, dah ada org suruh undi, kita dah undi dia dulu..huhu

Anonymous said... BALAS

dah undi dah kot...klik kat butang vote tu jer....

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@emieysandra : Terima Kasih, Emiey sayam ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@MyzaAli : Terima Kasih, Myza sayam ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Lepas tu tidor lambat kan sayam. Hesh.

Yay! Nak lagi ketat, hebohkan. Hahaha ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Miss Yaty : Terima Kasih, sayam ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Arol Mubin : Yeka? nak merajuk dengan Arol sayam lah. hahahaha ;D

Tak apa sayam ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sissyira : Di maafkan, Syira sayam ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@♕ Mr.IX ♂ : Wahh~ Tengkiu bro sayam! ;D

AM said... BALAS

Eh! Macam kenal jelah dengan blogger NIE. ;D

♥NuR SyAFiQah♥ said... BALAS

done dear :)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Arol Mubin : Hahaha. Senegal *bukan typo* Arol neh. Shag tak perasan pun dah naik nama Shag :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@♥NuR SyAFiQah♥ : Terima Kasih, sayam! ;D

nazirulhazwan~ said... BALAS

bape inggit dapat klu undi ang??:P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@nazirulhazwan~ : Tak dapat di kira tau Naz. Pahala! Hehehe :P

Woofer Storm said... BALAS

sayam,dah support u ketat2..puas??heee

eRza farEeha said... BALAS

shag!!erza da vote awal lg!!huhu...

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Woah~ Puas puas! Keke :D Terima Kasih sayam! Muah muah :)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@eRza farEeha : Terima Kasih sayam! ;D

Aretikz said... BALAS

Weehuu ~ Shag.. i dah vote.. lepas ni.. ahakz..

gigiAriEma said... BALAS

wahhh.. ptot la blog shag cantik!
gud lux dear.. :)
sgt cantik yg nih.. 0_o

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Aretikz : hahaha. Atik Atik. yelah sayam!;D Terima Kasih.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@gigiAriEma : Sebenarnya, Shag tak ingat dah pasal kontes ni. Shag ubah suai pun sebab dah bosan dengan template lama :P

Abuya Hayat said... BALAS

Hai mem...
Persoalanberapa cokelatkah aku sudah terjawab...
Sudi-sudilah jenguk yer....
<--Nak berdandan jadi pengapit....

najihah sahami said... BALAS

wahahahaha.....shag masuk kontes ni ea??bereh shag!!vote for shag comot. hahaha

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Abuya Hayat : Dah komen sayam! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@najihah sahami : Terima Kasih sayam! ;D

Myra Jay said... BALAS

Ok Shag.. Dah vote.. :)
Gud Luck ye..
Menaikkan total vote ke 18:)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Myra Jay : Terima Kasih sayam! ;D

Miss AZ said... BALAS

gud luck shag.. :)

CIK TOM said... BALAS

tahniah shag syg...cik tom nak vote...

Pinky Pixie said... BALAS

sudah undi cik shag syg. gd luck yunk~

Abuya Hayat said... BALAS

Salam Mem... :)
SELAMAT HARI WANITA
Peace... XD

Cik Tqah said... BALAS

shag..da undi.. sowi la..da lama xbw..busy.. shoutbox ilang ek??

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@CIK TOM : Terima Kasih, Cik Tom sayam ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Pinky Pixie : Terima Kasih YT! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Abuya Hayat : Terima Kasih, Buya sayam ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Cik Tqah : Terima Kasih, Tqah sayam ;)

Abuya Hayat said... BALAS

Mem, berhenti!!!
anda da ditag kerana TEMPLATE YANG NAKAL
hehehe.... XD

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Abuya Hayat : Pergh~ Nakalnya Buya! ;D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot