15 March 2011

Facebook tak di tutup pun. Durrr~



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)





Assalamualaikum, sayam ku semua!

Ingat lagi kes ini, Facebook akan di tutup pada 15 Mac ? Ingat lagi, aku cakap Mark Iceberg tu poyo poyo merajuk ? Ingat lagi tak? Ingat tak?

Sudah. Agak menjengkelkan di situ.

Hari ini, dah 15 Mac. Eh, dah nak masuk 16 Mac pun kot. Tapi, Bukumuka masih lagi berdiri teguh. Masih lagi berfungsi. Masih lagi boleh di gunakan. Haha. Ulang maksud yang sama dengan ayat yang berbeza. Pandai aku panjangkan ayat. Keke.

Japi, aku bertambah merajuk dengan Bukumuka sebab, pertama dia tak tutup akaun. Sebab kedua, bila aku nak daftar akaun baru, nama aku asyik kena tolak je. Penat dah aku nak taip nama. Tapi masih di tolak. Ke sebab Mark Iceberg tahu aku benci dia sangat sampai dia pun bencikan aku sangat?

Bunyi logik kot! Sorang yang kita tak suka, sepuluh yang tak suka kita. Kan?

Ada sesiapa nak tolong buatkan akaun Bukumuka untuk aku tak? Nak buat page jelah. Tolong!


Psst. Ni semua pengaruh kuat dari Achie sayam. Grrr~

Psssst. Kenapa Mark Iceberg tak bekukan Bukumuka ?

Psssssst. Nama sebenar Mark Iceberg sangat tak elok sebab tu aku kasi nama Iceberg :P





+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

30 comments:

Syat0za Zai said... BALAS

hah! kantoi kak shag ade FB!

AinSayang said... BALAS

fb skrg terok la sayang!! huhu msg inbox dah tak mcm dulu... mcm dah jd chatbox pulak.. iskk.. lemah lembut lak tu lau nak tgk gambar..aisshh..

Unknown said... BALAS

achie ada fb kan??
ha.. tu la..akak tau tu dia..
tapi tak nak ngaku..:p

June Md Fouzi said... BALAS

mmmg merepek je FB tuh nak tutup . klo dh sebab FB si iceberg tuh jd kaya raya , nk ke dea tutup . mcm tak logik je . hehehe

Woofer Storm said... BALAS

awk ada fb ke??srius la..hehee tetiba berawk2 bagai,heheee sayam buat je guna email baru tau,hehee da ada,roger2 ye...heheeee

adibah said... BALAS

beliau xtutup sbb beliau taw ari ni ari bersejarah sy(birthday)..heheh

Tok Esah said... BALAS

hahahaha, dia tak nak dr rozmey bukak dr2book..

tu tak jadi tutup fesbuk kot

Anonymous said... BALAS

ix pn x amik port sgt khabr angin gini....

aQi + GenGkey said... BALAS

fb ni multi-bilion punye bisnes..
sape mau tutup multi-bilion punye bisnes..
sbb tu r fb ni xkn tutup..
tu sume rumour je..:D

decrewz said... BALAS

Ala, biasalah tu, nak kasi kontroversi cikit.. Lapas ni, cuba shag post Google nak tutup, konfirm traffik ke blog shag meletup..hu3

Unknown said... BALAS

haha...tipah tertipu

ardinihumaira said... BALAS

tu la tade tutup pon ;)

Bunga said... BALAS

sbb kita ni cepat melatah...

bunga mmg xpercaya dari awl lagi..

kindergartenlibrary said... BALAS

Kejap kata buka , kejap kata tutup ..ish2 ..

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Syat0za : Dulu memang ada, lepas tu deactivated. Skrg ingat nak buat balik since bila belajar dorang share byk benda kat sana. Hehe.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Ain Abia : Haha. Tau tau. Tapi nak buat bukan sebab nak bersosial pun. Saja nak buat sebab nak tahu apa budak U ngumpat kat sana :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@diana : Kakaka. Dia tu memang! Malu nak ngaku konon! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@June Md Fouzi : Tulah kan. Kalau Shag pun tak nak tutup. Haha ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Tapi, nama kena reject lah sayam. Hesh. Babab kang!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@adibah : Ser-i-yus sayam?

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Tok Esah : LOL~ Macam tu pulak ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@♕ Mr.IX ♂ : Haha. Tak payah nak ambil tau pun. Tak effect pape kan ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@aQi GenGkey : Rumor nak kasi naik lagi je :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@decrewz : Haa~ Terima Kasih sebab kasi idea baik punya! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Edy Zaidi : mana tipahnya bro? Kekeke :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@ardinihumaira : Ni nak protest neh :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@bunga : Shag pun tak percaya. Hahaha ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@nelly : Bukan dia yg berkata kata pun sebenarnya :P

aLieF si Muncung ManiS said... BALAS

kak shag sayam sayam sayam sgt2x...tak ape...kalau fb betul2 tutup,blog kan ada..alief rasa berkawan kat blog lagi best sbb dpt berkawan dgn org yg sayam kat alief contohnya kak shag sayam ni..hik2x..(trharu tak??)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@aLieF si Muncung ManiS : Gilos terharu kot Alief sayam! ;D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot