19 January 2011

Pencarian 10 Blog Tercantik Pilihan Blogger 2011



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam malam, pembaca! Moga aku bertuah untuk kontes yang akan aku sertai ini. Amin.

Tadi petang, waktu aku jalan jalan terjah belog aku singgah di belog Cik Ateyn Mohd. Aku baca lah entri dia pasal pencarian belog tercantik tu. Semalam aku baca, aku tak perasan ada nama aku. Okay, kantoi aku tak baca betul betul. haha. Hari ini baru aku perasan.

Lepas tengok syarat dan peraturan dari tuan penganjur, 2dayblogger, aku setuju nak masuk. Terima Kasih kepada Ateyn Mohd sebab tag aku untuk kontes ni. Walaupun belog aku tak berapa cantik, aku nak jugak semak. Kalau korang berminat jugak nak semak, jom ke belog 2dayblogger.

Nanti kena undi tau! Uhuk~



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

18 comments:

Rara Farah said... BALAS

aiyoo...blog nie comel ape...yg penting kemas...hehehe...

CIK TOM said... BALAS

blog shag mmg comel!!good luck ye shag :)

Cik Shag said... BALAS

@Rara Farah : Terima Kasih, Rara Farah! Hehe. Ada lagi yg comel :P

Cik Shag said... BALAS

@CIK TOM : Okeh. Bila Cik Tom dah puji. Diam jela. haha. Haip, lupa. Terima Kasih, Cik Tom. Cik Tom jugak banyak tunjuk ajar Shag dalam dunia belog ni ;)

Ateynmohd said... BALAS

shag !!! gud luck oke ? t kte undi each other..hahaha ~

liyana said... BALAS

comey blog kamu.....

Cik Shag said... BALAS

@Ateynmohd : Terima Kasih, Ateyn tayam~ Okeng!

Cik Shag said... BALAS

@liyana : Terima Kasih Liyana :D

cik fara @ fanadz said... BALAS

cantik blog ni..goodluck hokeh.:)

Budak Giler Cadbury said... BALAS

nina singgah sini :) gudluck untuk contest blog tercantik ok :)

bun said... BALAS

gud luck

datang buat spotcheck
tangah pikir nak vote sape 10 orang
jangan lupe vote saye sekali kat no 28 kump.2

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@cik fara @ fanadz : Terima Kasih sayam ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Budak Giler Cadbury : Okeh sayam. Thanks! ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@bun : Hehe. Vote jgn tak vote tau sayam! ;D

Che madd said... BALAS

good luck !

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Che madd : Terima Kasih sayam ;D

Faisal said... BALAS

Assalamualaikum...

Saya ingin memaklumkan bahawa undian Pencarian 10 blog tercantik 2011 telah bermula sehingga 10 Mac 2011..untuk maklumat lanjut sila ke:-

Undian 10 Blog Tercantik 2011 Kumpulan 1


Promosi Buat Duit : Buat Duit RM400.12 Dari HeartBeat , Cepat Join HeartBeat Sekarang. Lupakan Buffered Earning Nuffnang!

Salam Ukhwah Daripada Faisal Abdullah

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Faisal : Alaa~ Baru nak inform ke? Shag dah berkempen pun :P

Btw, Terima Kasih sebab sudi jugak singgah kat belog Shag neh ;D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot