26 January 2011

Segmen : My Favorite Artist.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Salam malam, pembaca!

Potong ke err, salah penggunaan ayat. terus ke titik penting.

Segmen ini di cetus kan oleh minda geliga Cik Shea. Aku tak ingat mana aku terserempak dengan segmen ni. Keke. Jadi, mari kita terus dengan segmen.



  1. Siapa favorite artist Puan Besar Shag Yahaya ?
    Chester Charles Bennington / Chazzy Chaz nama yang aku guna bila BW ;) Vokalis kumpulan Linkin Park !
  2. Kenapa suka dia ?
    Sebab, suara dia yang sangat rock dan bertenaga. 2 jam menjerit, still ada suara yang mantap babe ! Ini di akui sendiri oleh ahli ahli band Linkin Park ! ;) Lagi sebab tattoos kat badan dia sangat COOL !
  3. Beri 3 points tentang dia.
    Pernah kahwin dulu. Lepas tu cerai. Kahwin lain.
  4. Nyatakan 2 lagu yang beliau nyanyi.
    Banyak gila lagu dia. Tapi yang aku minat : Leave Out All The Rest | Papercut
  5. Apa yang Puan Besar nak buat bila jumpa dengan beliau ?
    Nak peluk cium bawak balik Malaysia jumpa Mama Abah lepas tu kahwin ! Settle ;D
  6. Puan Besar mahu beri apa sempena birthday favorite artist tu ?
    Kasi anak kami! Hahahaha ;D
  7. Siap!
    Siap dah ke?



Nak sertai jugak segmen neh? Jom ke belog Cik Shea :



Psst. Boleh buat banyak kali tak? Sebab, macam ramai je aku minat? Hahahaha :P



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

8 comments:

Cik Liyana said... BALAS

sebelum kawin xleh peluk cium..rotan kang! hahaha

Cik SCC said... BALAS

hohoho...
siapakah artis yg SCC minat eh??
tah la..huhu

Woofer Storm said... BALAS

no 5 tu yg tak boleh tahan,boleh je tapi nak kena suh mat saleh tu sunat dulu..hahaaa pastu bntai cukup2 tato dia bagi hilang...hehee

keja uma untuk anda,,mat malam^^
http://www.wooferstorm.com/2011/01/1st-ga-pearl-by-moon.html

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Cik Liyana : Keke. Bila nafsu menyelubungi diri :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sicomot-comel : Haip. Tak kan tak ada kot? Kekeke ;D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : Hahaha. Tu lah kan! Mahu berjuta duit kena labur kat dia :P

Wahh~ Ada kerja rumah tiap hari dari Achie lg ;D

-S- said... BALAS

woo ! linkin park sehh , laen dari yg laen . smapi nk ajak kawen nih . haha . hee , thankies join . hee :) follow kamoo la . kamoo kelaka :)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@saya shea : Haha. Nahh~ Chester Bennington lah. Keke. Mula mula nak buat LP tapi, more cinta sama Chester :P

Thanks, sayam!

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot