11 February 2012

Attention my dear, miechalovechocolate.blogspot.com



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Shag Yahaya sedang menaip~


Dalim ku sayam. Kepada pemilik belog ini : miechalovechocolate.blogspot.com, sila take note ye.


Belog anda tidak dapat di buka - sila rujuk gambar di atas k. Kalau macam ni lah jadi nya, macam mana Shag nak usha bukti yang anda memang join Mini GA 2012 by shagcomot.com ni kan. Tambahan, kesian pulak rasanya pada para peserta lain yang nak BW ke belog anda tapi gagal.


Kalau still nak join, tukar setting belog dari Private kepada Public ye sayam ;)



Para penganjur kontes / GA. Jom lah join sekali - DALIM | SAYAM | PUMPKIM.

4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

3 comments:

YanaMuhd said... BALAS

da ubah dah . .sorry2 . .:)

Unknown said... BALAS

adoidoidoi

[.ika itu aku.] said... BALAS

lalim..follower nk cecah 900 dh tu..congratss ye!!hihi

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot