02 February 2012

Pupel Liyana Mega Giveaway



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)






Shag Yahaya sedang menaip~


Err, aku tak join GA ni. Aku tukang promoter-tanpa-upah je ni haa~ Dok hebah hebah kan khabar. Kawan belog aku ni sedang menganjurkan satu Mega GA. Hadiah tip top sebab ramai gila tukang sponsor. Ada lebih 50 hadiah korang boleh rebut.


Jadi, nak tunggu apa lagi der ? P lah lekas lekas join Mega GA oleh Pupel Liyana ni. Untuk keterangan lebih mendalam, boleh lah melawat belog dalim aku ni - LINK.



1 : sedihnya tak dapat join sebab aku penaja ;')
2 : Cuti 6 hari bhai- Jumaat sampai Rabu. Yehaa !



4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

2 comments:

❖ Cik Ana ❖ said... BALAS

Alhaiiii sayang nye tak leyh join , nape tak leyh join plak tuu ?

Pupel Liyana said... BALAS

hepp. penaja tak leh joint. tapi hari ni pupel pening sebab ada penaja mintak joint sekali aduhhh pening!!!

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot