20 February 2012

Alhamdulillah, rezeki pagi Isnin ;)



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)









Shag Yahaya sedang menaip~


Alhamdulillah. Rezeki pagi Isnin aku.


Tengah online free kat mekdi KL Sentral neh ! Bukak komen belog, aku baca ada 'Tahniah'. Aku stop kat situ sambil besar kan mata aku. Kot lah SPAM ke apa. Dah besar mata walaupun sikit, aku baca balik dengan berdebar nya. Eh, cerita lebat pulak.

'Tahniah,anda salah seorang pemenang : http://www.eyriqazz.com/2012/02/senarai-pemenang-give-away-wang-kertas.html' - Bro Eyriqazz

Ho mak~ Biar betik ? Cek cek kat belog Bro Eyriqazz, memang aku menang pom. Alhamdulillah, syukur~


Tahniah buat Cik Tom dalim sebab dapat duit baru kaler kuning~ Shag dapat kaler biru dengan hijau. Kot ? Entah lah. HAHA. Janji dapat sudah lah. Peduli apa dapat yang mana, kan ? Terima Kasih, Bro Eyriqazz sebab buat GA tu. Kan tak pepasal bertuah Shag, walaupun dapat sebahagian kecil hadiah yang ada ;)


4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

9 comments:

Nadratul Syazwana said... BALAS

Wahh tahniah sis :) Hihihi

Lulu Caldina said... BALAS

tahniah ^__^

cik Lily said... BALAS

CONGRATS!!!

CekbOlat-bOlat said... BALAS

whoaaaa.. duit baruuuu..

nur anis said... BALAS

wah..bestnya dapat duit baru..

Ardini Humaira said... BALAS

waaaaaa tahniah shag! :D

Mie Hishamuddin said... BALAS

tahniah! duit baru kot

Pupel Liyana said... BALAS

nak yang biru haha. tahniah:)

Nisa Greennnpanda said... BALAS

congrats Kak Shag...
dpt duit br tue~... ^_^

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot