13 February 2012

Genting Highlands lepas 10 tahun~



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)


Nama dia Seaweed. Dia merajuk sebab tak dapat main >.<


Shag Yahaya sedang menaip~


Hari ni, aku pergi Genting Highlands lepas 10 tahun plus plus. Lama gilos tak p dow. Tadi p, memang batak habis lah aku. Dari naik bus, naik cable car, naik roller coaster dan lain lain. Pergh~ Dah macam budak bangang aku tadi :DD


Nasib lah kawan kawab aku kena jaga aku tadi. HAHA.


Ada dua benda gembira berlaku tadi. Secara tak sedar dan sedar. Satu, kitorang dapat beli tiket untuk outdoor games dan indoor games dengan hanya RM50. Harga sebenar, RM66. Macam mana dapat murah ? Ada pak cik kat tempat bas untuk pergi ke Genting Highlands yang jual kat kitorang. Katanya tu promosi dari Genting. Tapi limited sangat sangat kupon tu.


Lagi satu, aku dapat teddy bear lepas hampir 15 tahun tak main teddy bear. Aiyak. Terima kasih pada Muhammad Ilham lah kan. Dapat lah aku teddy bear hitam, ber-reben oren. Aww aww~ Seksinya teddy bear aku tu ! Teddy bear aku ada dalam gambar kat atas !


Malu jugak nak usung dari Genting Highlands, ke Pasar Seni, ke Putrajaya. Kadang kadang aku terlupa aku tengah pegang teddy bear. Aku rasa pelik kenapa orang dok pandang semacam tengok aku. Rupanya pasal teddy bear hitam ber-reben oren tu. Malu~ Dah besar gajah pun dok gendong teddy bear ke sana ke mari.


Ouh. Waktu pergi Genting tu, aku terlupa bawak memory card DSLR. Terpaksa aku beli mahal kat atas sana tu. Tak pepasal melayang RM79 untuk 4GB memory card. Uwaaa~ Lari bajet nak beli lens baru >.<


Para penganjur kontes / GA. Jom lah join sekali - DALIM | SAYAM | PUMPKIM.

4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

6 comments:

[.ika itu aku.] said... BALAS

seronoknye kamu menggentingkan diri ye..hoho

bila nak bawak ika gi pulau duduq ni??toink3

Sharina Fadzil said... BALAS

comelnya bebear tu. geraaaaam, hihik :D

Woofer Storm said... BALAS

cool shoot tu..ajar sikit plzz

#jgn la sentap sayam.kita kan dah bersayam2..apa la,ada masa outing plzzz^^

mohd041011 said... BALAS

Kite ni jangankan 15 tahun hirup udara kat GH tu pun tak pernah haha.
Dapat tiket murah tapi 79 hinggit melayang uwaaa :)

miss no right said... BALAS

baru aku perasan. aku pun dah bertahun tak pegi genting.

nur anis said... BALAS

saya langsung tak pernah pergi..huhu..aduhh..mesti rasa terkilan je kan terkenang memory card tu..

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot