01 February 2012

Wordless Wednesday WW7



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)


Chummy Lambert 



4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

8 comments:

eiela said... BALAS

comelnya kucing..

najihah sahami said... BALAS

kucing kamu shaq???

pena rozie said... BALAS

marah jer muka tu

iAmCekbolat said... BALAS

kucing ni taff.. comehhh !

Woofer Storm said... BALAS

comel..bgi kita shag,,hhehehe ada masa shoot kat putrajaya..nak?heheee

#mcm mana nak buat watermark tu?ajar la sayam..ehhehe buat toturial ke.

Ibu Aqmar said... BALAS

kucing awak ke? muka garangla...

Bunga said... BALAS

comelnyer..:0

Unknown said... BALAS

kucing ni hensem.. bagi pupel meh!

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot