25 February 2012

Friendship Day at The Body Shop - 30% and 20% Discount !



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)





Shag Yahaya sedang menaip~


Kalau korang nak tahu, sekarang The Body Shop tengah buat promosi untuk Friendship Day. Tapi terbuka untuk members The Body Shop jela. Members yang bawak kawan bukan members situ, akan dapat 30% diskaun dan kawan dapat 20%. Untung lah ada kawan yang ada membership dengan The Body Shop ni. Boleh tumpang sekaki borong barang kat situ. HAHA.


Aku cekau dua barang je - Seaweed Ionic Clay Mask dan Sweet Lemon Lip Butter.


Harga sebelum RM66 dan RM26 masing masing. Lepas diskaun 30% total dua dua dapat RM64.40 je haa bhai. Gila berbaloi lah. Macam mana aku dapat 30% padahal aku bukan member ? Akak kerja kat The Body Shop KLCC cakap, amik barang paling murah satu untuk 20% yang lain bayar kat 30% punya diskaun. Kira macam, banyak lah kitorang dapat diskaun. Thanks to sales person situ lah kan ;)


Esok atau lusa, aku review pasal mask dan lip butter yang aku beli. Esok bawak Mama pulak nak beli perfume. HIHI.



4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

2 comments:

Ateynmohd said... BALAS

wohoooo ~
bestnyeee !! mst rembat peluang neh . hehehe .

Liza Razak said... BALAS

sampai bile yer? nk memborong jugak lah nanti

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot