21 February 2012

Ethics at train station~



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)







Shag Yahaya sedang menaip~


Ingat lagi semalam aku tayang sikit filem pendek gila babas aku ? Kalau tak ingat, tu atas aku ada tampal lain. Boleh tengok kasi pusing kepala sebab starting dia memang gegar sikit. HAHA :D


Alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar. Memang sakit perut aku tunggu giliran untuk present petang tadi. Dengan bebudak junior yang tak save video properly. Dorang save raw data. Kira macam save project bukan save as movie or video. Eh, paham tak ? Alaa~ Tak reti nak explain sangat pasal video neh. Tak pakar~


Yang dah tengok video tu, kalau korang perasan ada satu scene tu, ada mak cik salih yang bukak baju. Time tu, aku menyorok bawah meja. Malu siot~ Memang satu kelas bantai gelak lah weh. Cite pasal ethics tetiba kua adegan lucah sikit.


Komen lecturer tentang video ? - 'Pening kepala tengok starting dengan ending. Gegar~'


Tapi komen presentation - Recommendation yang ktorang bagi based on our video, bagus sekali. Alhamdulillah, syukur. Harap markah best lah jugak.


Lepas ni macam nak buat short film lagi lah. Dua minit punya cita aku edit sampai berjam jam. Tu yang best ! HAHA~


Aku dah lama tak nampak SAYAM aku ni mai komen entri aku. Tak sayam aku dah ke bhai oi ? Jangan mood tu ke laut sangat. Korang p lah pujuk  SAYAM  aku ni untuk aktif kan diri dia balik seperti dulu kala k ! Dah, aku sakit perut. Bye~



4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

2 comments:

Woofer Storm said... BALAS

haha majuk nak minta pujuk..cepat sayam pujuk sni,nak wide line tu je,ala stkat 1.8k tu apa la sangt kan?ehhee mengidam tau.dapat body nikon d4 pun cun ni.eehheh tamak tu perlu..

#cool la video tu,tak baik tau ada adegan lucah..sy bawah umur lagi^^ tc sayam..

iAmCekbolat said... BALAS

hewhewhewh.. COOL..

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot