21 February 2012

Shagcomot Production pulak~



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)





Shag Yahaya sedang menaip~


Esok dah nak present hari ni baru siap. Hai hai~ Biasalah tu. Kerja last minute itu perlu ! Eh, tapi video ni aku dah edit dari minggu lepas. Tapi, setiap kali edit, rasa tak cukup benda. Malam ni pun aku rasa macam nak p shooting lain je. Aiyaa~


Tapi, terpaksa lah berpuas hati. Kang benda lain lebih, isi tak ada pulak. Markah kurang jugak.


Video tu pasal ethics. Kumpulan aku pilih nak buat ethics kat stesen ketapi - Monorel. Sebab tu yang paling dekat dengan kampus. Aku tarak hal. Sebab tiket aku bayar bulan. Rugi kalau tak pakai, bayar sebulan RM100 unlimited !


Kalau paham video tu, bagus ! Esok nak kena present. Agak agak, apa komen lecturer kitorang ? Tetiba sakit perut amat sangat bila cakap pasal komen lecturer. Aiyoo~



p/s : ramai pemenang Mini GA 2012 by shagcomot.com tak respon terhadap balasan email dari aku.



4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

11 comments:

Unknown said... BALAS

ehh..diorg xnak hadiah tu..kasi je kita..ahahakk.

all the best untuk esok

iAmCekbolat said... BALAS

oihh.. tahniahhh

[.ika itu aku.] said... BALAS

bawak je hadiah tu g next GA lak lalim..hehe

good luck utk presentatn sok k!!
rindu lak dah tak de kena present lagi skrg ni..hoho

efa said... BALAS

good luck utk presentation

Unknown said... BALAS

hehehe. video tu ok shag tapi kalau letak lagu sepanjang video tu lagi cun hahahahah. pupel ni lagu je 24jam

Nisa Greennnpanda said... BALAS

wah..
kampus kat mane tue? ngehehe...
sy bdk UM.. ^_^

gud luck ye for ur presentation~...

Zul De Alexis said... BALAS

hadiah tu kalau bg sm oke gak. kn? ahaha...


video oke dh sm tengok..gud luck

ciksukaberangan said... BALAS

anda telah di-tag !


http://ciksukaberangan.blogspot.com/2012/02/mega-giveaway-by-eeda-and-rishah.html

Pink Lavender said... BALAS

good luck presentation!!!

follow here from pupel

Woofer Storm said... BALAS

bagi sy la sayam..pastikan dalam kotak tu ada wide line,ada macro line,ada body d700 tau..hehe kalau ada syg lebih ni..ehheh

#kim slm ngan kwn,gtau sy single.. tolong masuk pinang ye.syarat dia ada kat atas2 tu..hahaha slmt mlm..

CIK TOM said... BALAS

bg kt ciktom je la kl diorg xnak shag sayam..heeee

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot