09 February 2012

Cerita antara aku dan skandal - Puih! ~



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)


Chummy Lambert mucuk mucuk tumi tumi~ :D


Shag Yahaya sedang menaip~


Ya ya, atas tu kucing aku - Chummy Lambert. Kucing yang aku sayam sampai mati lah ! Peluk ketat ketat sama dia. Nanti kena gigit kat muka. Ouch~ Kalau lah parut tak hilang, rasanya tak terkira jugak tanda yang di tinggalkan Chummy kat muka aku ni. Aiyak~ So naughty lah Immi neh - nama manja pondan dia.


Dah tutup cerita pasal Chummy. Asyik cerita pasal dia je, naik lemak nanti. Dah lah makan banyak lepas tidur berdengkur je tau. Lain tak tau !


Iklan-tak-berbayar kejap~

Jom lah join !

Ehem. Hari ni aku rasa pertama kali lah aku balik awal dari kampus. Kelas petang cancel. So, dengan suka hati aku p tunggu bus kat Pasar Seni, macam biasalah. Time naik bus tu, skandal *cecece* aku pun perasan aku balik awal. Sebab, tak pernah lagi aku balik awal kan.


Skandal *puih!* : Aik. Awal balik hari ni ?
Aku : Tak ada kelas. Suka nya hati nak balik tidur~
Skandal *puih!* : Untunglah boleh tidur. HAHAHA :D - gelak tu memang nak membahan !
Aku : Harus lah~ Bawak lelaju sikit. Tak sabar nak jumpa skandal kat rumah - bantal dan tilam.
Skandal *puih!*Yele yele. Hantar belakang rumah macam biasa !


Hantar belakang rumah tu bukan lah ktorang senyap senyap seludup kat belakang rumah. Bus stop ada kat taman belakang rumah aku tu. Kira senang lah aku bila balik naik bus. Turun bus dah sampai rumah. Hoho~


Seronok weh naik bus ! Boleh tidur kat belakang. Nak leleh air liur pun boleh~ Nak dengkur ? Dah bayar, semua jalan. Siap boleh dapat skandal *puih!* drebar bas lagi tu~ HAHA. Kau ado ?


Para penganjur kontes / GA. Jom lah join sekali - DALIM | SAYAM | PUMPKIM.

4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

6 comments:

Woofer Storm said... BALAS

untunglah retis..skandal ngan orang lain,abis sy ni mcm mana sayam?ahhaaa

#macro len mana?tagih ni^^

Edy Zaidi said... BALAS

pergghh...sampai gigit kat muka??ganas tu

Mr.Clive said... BALAS

whoaaa whooaaa...muka kucing tu mcm muka kucing aku dohh...siyesss...wahahah...sedara kembar! XD

najihah sahami said... BALAS

hai pencinta kucemmm~

Woofer Storm said... BALAS

suka kucing,tapi lagi suka arnab..ehhehe

#update la..pemalas betul budak shag ni^^

NOVA said... BALAS

hahahha.. tajuk klakar dowhhh.... comel skandl awak... :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot