02 February 2012

Cincin nikah aku nanti. HAHA~



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Sumber : LINK


Shag Yahaya sedang menaip~


Mata kiri aku macam bengkak pulak. Sakit bila kelip kelip. Haih~ Nyesal pulak tengok aksi beromen tadi. Ada ke patut, ulat gonggok beromen dalam toilet aku ! Nak melabur pun line tak clear. Yuks ! Kesian mata aku jadi mangsa ;'(


Okay. Aku  bukan nak cerita pasal mata. Salah topik dah ! Hihi~


Sebab aku terlampau excited nak p survey cincin nikah - bukan untuk aku, hari minggu ni InsyaAllah, aku tanya Pak Cik Google cincin cincin nikah yang lawa. Keluarlah gambar kat atas tu~ Chun siot ~ Dan ringkas, serta unik ! Ada ke orang nikah pakai cincin nama ? Ke aku je tengah batak ni ?


Aku rasa macam unik kalau aku nikah pakai cincin tu je. Cincin initial name. Aku selalu nampak orang pakai rantai. Cincin tak pernah lagi. Ke aku yang batak ni ? - okay ayat ulangan di atas.


Sambung cerita cincin. Cincin aku tetntulah bentuk 'S', cincin bakal laki aku, err, tu decide kemudian hari lah kan~ Belum tentu siapa jadi laki aku kan. Heh.


Tapi, sayam nya, bukan emas betul kot ? Sebab murah gilos ! RM280 kot~ Eh banyak pulak kot aku pakai.


Boleh mintak tempah khas kot ?


'Apa kau ingat kau kaya ke nok, nak main tempah tempah khas cincin ? Gyahh~'



p/s : orang lain nak nikah, aku yang excited terlebih dos !



Para penganjur kontes / GA. Jom lah join - DALIM | SAYAM.



4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

9 comments:

Unknown said... BALAS

WOOOOOOOOOOOOOOOO i like!! m untuk mazliana (nama sebenar pupel) bak sini satu!!

Lulu Caldina said... BALAS

cincin tu mmg lawa :)

Anonymous said... BALAS

perrgghhh.... lawa seh =p ke aku yg batak ni >_<" tidak2.... haha.

iAmCekbolat said... BALAS

tak lame lgi letteww

Woofer Storm said... BALAS

belikan satu boleh>heheee

[.ika itu aku.] said... BALAS

santek!!
nk gak cm ni..huhu

Nurulchumel said... BALAS

kite nak gi survey cincin jugak.
tarikh tunang tahun depan, tp neves nya boleh rase skrg neh!

Cik Yaya said... BALAS

hamoi..hamoi..cantik cincin. bak satu nak initial H & Z ok!!

Ammar said... BALAS

Cantik cincin

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot