28 February 2012

Products Review : Seaweed Ionic Clay Mask.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)





Shag Yahaya sedang menaip~


Kelmarin aku pergi MotoXpo KL 2012 kat PWTC. Berbekalkan hanya RM5 untuk yuran masuk MotoXpo yang ada dalam poket seluar akibat tertinggal wallet dalam kereta skandal aku nombor 2. Ceit. Jadi pendatang haram aku satu hari suntuk itu hari. Nasib baik tak ada yang mintak cek kewarganegaraan aku. Fuhh fuhh~


Sampai sana, ramai lah awek awek motor aku jumpa. Tak nampak motor jadinya. Sebab awek motor ramai, jejaka yang kejar awek motor ni bebrkali ganda ramai nya !


Tetiba aku di sapa oleh seorang awek motor. Dia tanya aku, kenapa kulit aku nampak putih dan tak berminyak. Padahal muka dia dah berminyak sakan walaupun duduk dalam ekon. Aku jawab mungkin minyak tu datang dari tangan tangan jejaka yang usap muka dia kot. Lepas tu aku gelak, dia pun ikut gelak. Eh, aku dah bahan, dia tak paham ke ?


Sebenarnya, aku pakai Seaweed Ionic Clay Mask yang aku petik kat The Body Shop, KLCC hari tu. Dia pun semangat nya mintak aku tulis kan nama mask tu kat pinggul dia, takut dia lupa. Pinggul ? Aah, memang kat pinggul. Aku pun pelik jugak, tapi gasak lah labu. Malas aku nak pikir sebab musabab dia suruh aku tulis kat situ.


Dia teruskan interview muka aku. First time pakai, memang rasa pedih sikit lagi lagi kat atas bibir. Tapi, bila bilas, dan sapu penyegar, okay balik. Aku pakai selang satu hari. Hari kedua aku pakai, memang sejuk. Dah macam pakai bedak sejuk cuma dia wangi lagi dari bedak sejuk lah kan. Dan, mahal-tapi-berbaloi-baloi. Dan, masuk hari kedua tu minyak kat muka memang kurang. Selalu petang, muka aku memang berminyak gila. Dah boleh goreng telur atas muka aku. Tapi, hari tu tak berminyak sangat pom.


Awek motor tadi angguk angguk banyak kali. Dah macam burung belatuk aku tengok~


Lepas tu, aku mintak diri sebab skandal aku nombor 4 dah ajak balik. Dah puas tengok pinggul awek awek motor kot ? HAHA. Eh, aku lupa nak tanya nama awek motor tu dengan mintak nombor phone sekali. Boleh aku rekemen kat skandal nombor 4 aku tu. Keke.


Korang yang muka berminyak tu, rasanya boleh lah jugak try Seaweed Ionic Clay Mask ni. Hanya RM66 je untuk 100ml.



4 Entri Sebelum :




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

5 comments:

Anis said... BALAS

tulis kat pinggul? hmm jenuh tu nak teleng kepala utk bc semula apa shag tulis tu. haha

fyzalife said... BALAS

http://fyzalife.blogspot.com/2012/02/mencari-penaja-4-princess-life-giveaway_29.html

Yatie Musa said... BALAS

alaaa. mahal plop. xmampu sy yg masih bgelar pelajar ni. hewhew.

[.ika itu aku.] said... BALAS

muka ika pun sama la lalim..selalu berminyak, penat dah torai macam2..
kene torai yang ni gak la..huhu

najihah sahami said... BALAS

Pakainya cmane..huhu.

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot