27 February 2012

Lomo Aquapix Giveaway by Miraa Hussin.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)



Shag Yahaya sedang menaip~


Okay. Aku nak join satu GA. Dah lama gilos aku tak join. Sebab aku join ? Aku nak sengsangat Waterproof Lomo atau di kenali jugak sebagai Lomo Aquapix. Kenapa aku nak sangat ? Sebab dia waterproof maa. Boleh bawak masuk air. Aku teringin nak shoot dalam air. Nak pakai DSLR, kena beli casing dia yang mahal gilso tu. Tak mampu aku !


Jadi, Miraa Hussin sayam. Shag join ye !


Nak join sama ? Kelik SINI.


Sumber : TEHAA.



4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

6 comments:

cik kiwi's said... BALAS

semoga berjaya dear...:))

Edy Zaidi said... BALAS

good luck..:)

nur anis said... BALAS

good luck..:)

alia zainol said... BALAS

moga2 menang hehe =)

ieda said... BALAS

gud luck dik ;)

Cik Puan Muda Umi said... BALAS

mcm best nih..bookmark dlu,nnti join..hehe..gudluck ye..;)

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot