07 February 2012

Avenged Sevenfold live in Malaysia on 29 April 2012. Wohoo~



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)








Shag Yahaya sedang menaip~


Kepada peminat A7X, dorang nak mai Malaysia 29 April nanti ni. Alaa~ Aku tau korang dah tau lama. Aku pun dah tau lama. Cuma lupa nak update kat belog. Aiyak~ Meh meh aku kasi details sikit :

  • Artis : Avenged Sevenfold
  • Tarikh : 29 April 2012 (Sunday)
  • Lokasi : Stadium Negara, KL.
  • Tiket :  RM88, RM128, RM158, RM198, RM258
  • Kaunter : ADK (Akan di beritahu kemudian)

Aku nak pergi, aku nak pergi ! Tapi tapi, 29 April tu, ada benda penting akan berlaku dalam hidup aku. Pergh~ Kentang tak ayat aku ? HAHA. Kalau lah boleh aku ada kat kedua dua lokasi - konsert dan Kelana Jaya. Wahaa~ Penting lagi rasanya untuk aku ada kat Kelana Jaya dari aku ada kat A7X punya konsert. Kan ?


Siapa pergi ? Boleh belanja aku rock zone punya tiket ? HAHA.


Para penganjur kontes / GA. Jom lah join sekali - DALIM | SAYAM | PUMPKIM.

4 Entri Sebelum :



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

3 comments:

Unknown said... BALAS

ahaaa,,jejak jugak A7X kat tanah melayu ni..,,,

Aretikz said... BALAS

Eh? Filem the Avenger? :p

Shag.. nak habaq sat, Wp free dgn Wp selfhosting, memang jauh berbeza.. langsung xsma taraf dgn blogspot yg free.. ahakz..

Woofer Storm said... BALAS

kat kelana jaya ada apa?ehhe

#makin mantap sayam skg ni,cepat gila follower naik..wa perasan tu,blogger retis^^

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot