17 January 2011

Aku mahu topup FREE!



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam tengah malam, pembaca!

Wahh~ Satu hari tanpa entri di belog aku rasa macam nak gila. Bertambah gila bila aku teringat Cik Fatin ada baham aku untuk sama sama teman dia sertai kontes dari Humble Modest. Aku tak pasti sama ada penyertaan aku di terima atau tidak. Sebab tarikh tutup adalah pada 17 Januari 2011. Hmph.

Jadi, aku tak sempat nak tag sesiapa. Err. Tuan Kontes, boleh kah macam tu? Kalau tak di terima patah hatiku. Eceh. Terpaksa lah aku terima apa pun kata putus beliau.

Okay. Itu sahaja bebelan hari ini. Assalamualaikum ;)




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

14 comments:

Ateynmohd said... BALAS

ouh, oke2..nanti ateyn tag shag contest yg ta de melibatkan pic dri sndri & facebook oke ? heee :)

CIK TOM said... BALAS

good luck shag syg!!hehe...
nanti leh share topup tue ye...

Woofer Storm said... BALAS

tkpe,kalo tak smpt ti aku tranfer krdt 20 sen..cukup dak?heheheee

Nadd said... BALAS

nak jugak topup free. hehehe. ;p

Muhammad said... BALAS

gudluck ye!! huhu
err..topup free untuk etisalat tak dak ka? =(

Cik SCC said... BALAS

gudluck Shag;)

haha..Shag,seb baik tulis sal tanak kena tag sal gambar dan fb

p/s:Shag..huhu...umi bknnye nk buat prubahan besar pn..sikit2 je..

Anonymous said... BALAS

simple je entry contest tu....goodluck yer...

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Ateynmohd : Okeng Ateyn. Sorry tau tak boleh join kontes yg Ateyn baru tag tu ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@CIK TOM : Terima Kasih, Cik Tom tayam! Haa, boleh boleh. Shag kongsi kegembiraan dapat top up kat sini. Kiki.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Woofer Storm : 2 kupang? Okay lah dari tak dapat pape, kan Achie? Kiki :P

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Nadd: Dah tak sempat. Shag ni pun tak tahu status macam mana. Tuan punya penganjur tak respon =.='

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Mfs : Terima Kasih, Mfs ;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@sicomot-comel : Umi~ Asek lupa nama Umi =.='

Terima kasih! Haa, dulu just war warkan je. Tapi, makin galak orang tag utk kontes serupa tu. Dari dorang penat2 tag Shag, baik Shag tulis besar2 :P

p/s : tak percaya!

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Mr.IX : Sangat simple. Sebab tu join :P

Terima Kasih, Mr IX! :D

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot