01 January 2011

Tahun Baru di MidValley.



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam malam, pembaca!

Selamat Tahun Baru semua! Kiki. Aku baru dapat jejak kan jari di laptop aku hari ini. Sebab, seharian aku berada di MidValley menemani Mama kesayangan mencari kasut dan beg tangan baru untuk sesi persekolahan 2011 yang akan bermula lusa ini.

Tapi,  akhirnya, bukan Mama yang dapat kasut. Aku dengan Baby yang dapat kasut baru. Hehe. Nasib lah Mama. Sapa suruh kaki kecik sangat. Percaya tak? Memang lah korang tak percaya lagi sebab aku tak kasi tahu apa apa pun lagi. Kaki Mama bersaiz 3. Meh aku eja. T-I-G-A, TIGA !!

Mana ada kedai yang jual kasut saiz tu lagi. Melainkan kasut budak budak. Kalau tak percaya, pergi tanya semua kedai kasut. Tanya saiz tiga utk kasut orang dewasa ada ke tak? Aku cabar korang cari !!

Saiz 4 memang Mama tak boleh pakai. Boleh nampak macam Mama pinjam kasut anak dia je. OhmyMama! Sedih gila sebab Mama dah lama tak beli kasut baru! Kenapa lah orang sekarang tak keluarkan saiz 3 dah eh? Ingat orang kat dunia ni semua berkaki besar ke? Hmph~

Jadi, aku seru semua pereka kasut. Buat lah kasut bersaiz 3 balik. Mama aku perlukan kasut baru !!



TAHNIAH kepada PIKA DIARIES sebab menang kontes cari ayam anjuran Ayeem Ayam.




Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

16 comments:

Fiqah Alias said... BALAS

waahh..keciknya saiz kaki..huu~ mmg payah la nk cari saiz kalo gtu kan..?? huhu...

Ateynmohd said... BALAS

keciknye saiz kaki mama shag.. ssh na cari size..

Pinky Pixie said... BALAS

pehh, saiz 3? adehh, sangat comel.. hee~

Ain Abia said... BALAS

mgkin kena oder spesel size lau mcm ni.. ahaks cumil =)

PuPeL said... BALAS

mak ai kecilnyeee!!!

..hizamirahim.. said... BALAS

keciknye.
:)

Shag said... BALAS

@Fiqah Alias : Memang susah gila! Siaz 4 pun susah nak dapat. Ni kan, 3? Argh~

Shag said... BALAS

@Ateynmohd : Tahu tak pa. Pening kepala nak cari kasut utk Mama =.="

Shag said... BALAS

@Pinky Pixie : Kiki. Comel macam anak dia! :P

Shag said... BALAS

@Ain Abia : Tulah! Dulu ada orang amik order buat kasut ni. Tapi, skrg dah tak ada. Tu yg pening nak cari kasut =.="

Shag said... BALAS

@PuPeL: KAN?! Orang kedai pun terkejut.

Shag said... BALAS

@..hizamirahim.. : Kaki anak dia sume besar besar @-@

she jirah said... BALAS

kaki kecik ssh.
kaki besar pun ssh.
aiyahhh...

Shag said... BALAS

@she jirah : Haa. Tu mmg sakit. Mama tak dapat, Shag dapat. Mama dapat, Shag tak dapat =.="

luvYOU said... BALAS

shaggy :) !!!!

Hoho
Abeh entry2 awak akak sebok...sory deq :)

Shag said... BALAS

@luvYOU : Haha. Mentang2 semua entri dia Shag terjah tadi. Hehe :P

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot