22 January 2011

Giveaway : DANIEL ADIE GIVEAWAY: Diary Motivation 2011



Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalamualaikum, sayam ku semua !
Sebelum baca entri, meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)




Salam tengah malam, pembaca!

Semalam.

Tok tok tok. Ada ketukan di pintu hati aku. Haip. Bukan, salah salah. Ada ketukan di pintu rumah comot ini. Aku bukak, ada budak lelaki sebelah pintu rumah aku ni. Kiranya, dia jiran aku.

Zami : Assalamualaikum. Puan Besar Shag ada?
Aku : Maaf, bro. Puan Besar tidak available buat masa sekarang. Beliau sibok. Ada apa bro? *kenyit mata gatal!

Zami : Ni ada kad undangan kahwin aku! Jemput datang ya.
Aku : Apa! Kau nak kahwin, bro? Dengan siapa? Sampai hati kau hancurkan hati aku! *sobs sobs

Zami : Eh. Aku sebut tu ke tadi? Salah info der. Aku nak kasi kad undangan untuk join giveaway kawan aku ni, Daniel Adie. Nak suruh Puan Besar Shag masuk meriahkan majlis.
Aku : Cehh. Main main noh. Patah hati kejap. Ohh, giveaway. Macam menarik. Nanti aku kasi tahu sama Puan Besar ya. Terima Kasih *kenyit mata gatal lagi


Petang tadi.

Aku : Puan Besar. Semalam budak lelaki sebelah pintu kesayangan saya ada jemput Puan Besar untuk sertai giveaway kawan dia. Ini kad undangannya, Puan Besar.


Puan Besar : Wahh. Macam menarik! Comot! Sila bagi tahu sama Pn Sri Muas, Datin Sri Dieya dan Datin Ateyn pasal giveaway ni. Saya nak mereka teman saya pergi sana.
Aku : Baik, Puan Besar. Sekarang jugak saya sampaikan.


Untuk sama sama sertai giveaway ni, boleh lah terjah belog En Daniel Adie.



Zami, terima kasih jemput Shag! Dan cerita di atas adalah rekaan minda yang gila tengah malam begini. Kalau tak suka, tak boleh nak buat apa :P Jom terjah belog Zami jugak! Budak Lelaki Sebelah Pintu.



Dah habis baca entri ?
Meh kasi aku hadiah sikit - HANYA SATU KLIK !
Terima Kasih ;)
=============================================================================
Ya Allah, ampuni aku, sayangi aku, tutuplah aib-aibku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, berilah aku petunjuk, sihatkan aku, dan maafkan aku)
=============================================================================

15 comments:

Hizami Li said... BALAS

haha.
siapa hizami tu?
cehhh.
buat2 tanye pulak kan.
XD
thanks.
nangis ni.
srooot srooot.
bunyi hingus tu/

muas said... BALAS

muahaha,.sangat berimaginasi la shag ni,.hihi,.but nice,.muas suker!btw, thanx ya,.muas tgah mngusha daniel tu punya blog,.=)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@..hizamirahim.. : Mana ada Hizami dalam skrip gua, bro! :P

Sama sama. Yuks. Sila buang hingus di rumah sendiri okay! Bye~

:D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@muas: Idea datang tetiba nak hapdet style neh :D

Sama sama. Okeng! ;)

Afzainizam said... BALAS

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam ... Kami Datang Ziarah Blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

bukan imaginasi lahhhh tp halusinasi tau eeeee serammm

Pinky Pixie said... BALAS

woah, kreatif. hehe.

DanieL AdiE said... BALAS

Thanx 4 joining my GA..

Best of luck ya.

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Afzainizam : Er?

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@E.d.Y : Terima Kasih, Edy! :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@Pinky Pixie : Kiki. Terima Kasih, YT! :D

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@DanieL AdiE : Sama sama. Dan, Terima Kasih! :D

FIFIEY LYCHEE MARATION said... BALAS

uiks pandai pulak buat dialog;)

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@FIFIEY LYCHEE MARATION : Kalau tak pandai penat je belajar 11 tahun subjek Bahasa Malaysia dulu :P

mALd!EyA said... BALAS

shag:sory sesangat..bru hari ni dpt BW..huhu...nice story lar..walaupon rekaan semata2..haha..bley jd penulis skrip..=p..
tolong pesan kt Puan Besar Shag..thanks coz invite Datin Seri Dieya...nnty Datin Seri join ok~
hahaha...

Puan Besar Shag Yahaya said... BALAS

@mALd!EyA : Di maafkan! :D Sama sama, Datin Sri Dieya! ;)

 

Template Design by Puan Besar Shag Yahaya
(c)Copyright reserved by Shag Comot